بررسی عوامل تاثیرگذار در بسته بندی محصولات غذایی بر رفتار مصرف کننده در هنگام خرید


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل تاثیرگذار در بسته بندی محصولات غذایی بر رفتار مصرف کننده در هنگام خرید دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل تاثیرگذار در بسته بندی محصولات غذایی بر رفتار مصرف کننده در هنگام خرید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل تاثیرگذار در بسته بندی محصولات غذایی بر رفتار مصرف کننده در هنگام خرید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل تاثیرگذار در بسته بندی محصولات غذایی بر رفتار مصرف کننده در هنگام خرید :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

سازمان ها همواره بدنبال کسب مزیت رقابتی هستند. جلب رضایت مصرف کننده و ایجاد ارزش برای آن مزیت قابل ملاحظه ای است که کمتر سازمانی می تواند در سطح وسیعی به آن دست یابد و این امر مستلزم شناسایی دقیق مصرف کننده و عمل بر اساس خواسته های اوست. بنابراین پیش شرط و اولین قدم جهت کسب مزیت رقابتی با عنوان عامل اساسی در راستای موفقیت سازمان، شناسایی رفتار مصرف-کننده در قبل، حین و پس از خرید می باشد. شاید بتوان ادعا نمود که شناسایی دقیق رفتار مصرف کننده و عمل بر اساس آن خود مزیتی چشم گیر در بازاریابی آن است. در این پژوهش سعی بر آن بوده است که با استفاده از یک مدل پیمایشی و توصیفی تاثیر بسته بندی محصولات غذایی بر رفتار مصرف-کنندگان در هنگام خرید و در سطح شهر مشهد را مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. بدین منظور با طراحی یک پرسشنامه علمی، عوامل موثر در بسته بندی محصولات غذایی بر رفتار مصرف کننده در هنگام خرید، سنجش و ارزیابی شد که نتایج آن در قسمت تجزیه و تحلیل داده ها و پیشنهادات نهایی آورده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.