شبیه سازی ترمودینامیکی یک موتور دیزل مجهز به سیستم تزریق شمعکی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شبیه سازی ترمودینامیکی یک موتور دیزل مجهز به سیستم تزریق شمعکی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبیه سازی ترمودینامیکی یک موتور دیزل مجهز به سیستم تزریق شمعکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبیه سازی ترمودینامیکی یک موتور دیزل مجهز به سیستم تزریق شمعکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شبیه سازی ترمودینامیکی یک موتور دیزل مجهز به سیستم تزریق شمعکی :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

فناوری تزریق شمعکی دستاورد نسبتاً نوینی است که در عرصه موتورهای دیزل به کارگیری شده است. در موتورهای تزریق شمعکی، در مرحله تنفس، مخلوطی از گاز و هوا به درون سیلندر وارد می شود و پس از تراکم مقدار کمتری از گازوئیل به عنوان سوخت پیلوت در سیلندر برای مرحله انفجار تزریق می گردد. در این مقاله شبیه سازی ترمودینامیکی یک موتور دیزل با استفاده از نرم افزار متلب صوت پذیرفته است. تمام روابط ترمودینامیکی حاکم بر یک سیکل دو گانه با اعمال فرضیات هوای استاندارد، کدنویسی شده است. این برنامه با دریافت مشخصه های هندسی اولیه موتور از کاربر و شرایط اولیه ترمودینامیکی، دماو فشار را در تمام نقاط سیکل محاسبه کرده و پارامترهای عملکردی موتور را ارائه می دهد. این مقاله درصدد یافتن نقطه بهینه برای پارامترهای و … است. ( فرمول در متن اصلی مقاله ) عبارت است از نسبت انتقال حرارت ورودی به موتور در حجم ثابت به انتقال حرارت ورودی به موتور در فشار ثابت و درصد گاز تزریق شده به هوا در منیفولد قبل از ورود به سیلندر است. یافته های تحقیق نشان می دهد که با تزریق گاز به مخلوط هوا در موتور، فضار متوسط میانگین، کار خالص، فشارو دمای حداکثر سیکل افزایش می یابد. نتایج همچنین حاکی از کاهش راندمان حرارتی موتور به ازای افزایش گاز تزریقی بود. در نهایت نرم افزار گراف های فشار – حجم (V- P)، دما- زاویه لنگ ( تتا – T )، فشار- زاویه لنگ ( تتا – P ) را به ازای نقطه بهینه و … ارائه می دهد، که با نتایج تجربی سایر تحقیقات تطابق خوبی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.