ارائه مدلی جامع برای کاربرد علم عصب پایه مصرف کننده و روانشناسی اجتماعی در وبسایت های تجاری


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدلی جامع برای کاربرد علم عصب پایه مصرف کننده و روانشناسی اجتماعی در وبسایت های تجاری دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدلی جامع برای کاربرد علم عصب پایه مصرف کننده و روانشناسی اجتماعی در وبسایت های تجاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدلی جامع برای کاربرد علم عصب پایه مصرف کننده و روانشناسی اجتماعی در وبسایت های تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدلی جامع برای کاربرد علم عصب پایه مصرف کننده و روانشناسی اجتماعی در وبسایت های تجاری :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

امروزه نرخ تبدیل در وبسایت های تجاری، با وجود توسعه ی همه جانبه کسب و کار الکترونیک، همچنان بسیار پایین مانده است. طراحی وبسایت عصب پایه بعنوان شاخه ی جدیدی از بازاریابی عصب پایه درصدد افزایش نرخ تبدیل از طریق تعامل مناسب با قسمت احساسات، شهود، بقا و تصمیم گیری مغز بازدیدکننده است. پیشنهاد های مختلفی برای افزایش مغزپسندی یک تصویر و یک وبسایت (بعنوان یک تصویر) توسط پژوهشگران از دو منظر عصب پایه و روانشناسی اجتماعی ارائه شده است. در این مقاله، از میان حدود ۱۵۰ مقاله و کتاب مرتبط، تکنیک هایی که با هدف جذب بازدیدکننده در اولین بازدید از وبسایت ، قابلیت پیاده سازی در یک وبسایت تجاری را دارند، گردهم آمده و بعنوان مدلی کاربردی ارائه می شود. مدل شامل ۶۷ تکنیک و در غالب سه مرحله ی متوالی مجذوب سازی، عرضه پیام، و منقلب سازیست. تکنیک های موجود در قسمت مجذوب سازی، برای جذب فوری بازدیدکننده و ارتباط با ناخوداگاه اوست، در مرحله ی بعد و در قسمت عرضه پیام، تکنیک هایی آمده اند که سبب کاهش نرخ پرش می شوند، احساسات و شهود بازیدکننده را مخاطب قرار می دهند و نسبت به مرحله قبل، زمان پردازش بیشتری را از مغز می طلبند. این دو مرحله از تکنیک های علم عصب پایه استفاده می کنند و در مرحله آخر، پیشنهاداتی برای پیاده سازی شش سلاح اقناع که توسط چیالدینی در حوزه روانشناسی اجتماعی ارائه شده اند، و کاربرد آن در وبسایت تجاری مشاهده می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.