مدلسازی ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند: شواهد تجربی از هند


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدلسازی ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند: شواهد تجربی از هند دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدلسازی ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند: شواهد تجربی از هند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدلسازی ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند: شواهد تجربی از هند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدلسازی ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند: شواهد تجربی از هند :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

افزایش هزینه های مربوط به ساخت برندهای جدید فروشندگان را ترغیب می کند تا در قالب بسط وتوسعه برند مسیر جایگزینی برای معرفی محصولات جدید اتخاذ نمایند. در حالی که تحقیقات وسیعی در حوزه ی درک و شناسایی پیچیدگی های مربوط به بسط برندد در کشورهای غربی انجام شده است ولی در زمینه کاربرد آن در کشورهای در حال توسعه از جمله هند بررسیههای اندکی وجود دارد هدف از مطالعه ی حاضر شناسایی عوامل موثر بر موفقیت بسط برند کالای های بسته بندی شرده مصرف کننده CPGs در هند می باشد اطلاعات اولیه از بین ۸۳۷ نفر شرکت کننده متشکل از دانشجویان رشته ی مدیریت یکی از دانشگاه های مشهور هند جمع آوری شد به منظور مدلسازی متغیرهای مورد نظر به عنوان عوامل تعیین کننده یا صلی در ارزیابی بسط برند از رگرسیون سلسله مرتبی استفاده شده است مطالعه حاضر اولین پژوهش از نوع خود در هندوستان می باشد که با کمک تکنیک مرکزی باقی مانده شرایط تعامل را ایجاد کرده تا به درک بهتری از ارزیابی مصرف کننده مفاهیم مدیریتی به طور مفصل مورد بحث قرار خواهد گرفت. مطابق با یافته های حاصل از پژوهش حاضر نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات بسط برند مهمترین متغیر موثر بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به بسط برند می باشد. در حالیکه بخش عظیمی از مطالعات پیشین در مورد تاثیر تناسب اندکی از حد مبالغه کردهاند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.