کارآفریىی استراتژیک؛ مفاهیم ، ابعاد و الگوها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
کارآفریىی استراتژیک؛ مفاهیم ، ابعاد و الگوها دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد کارآفریىی استراتژیک؛ مفاهیم ، ابعاد و الگوها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کارآفریىی استراتژیک؛ مفاهیم ، ابعاد و الگوها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن کارآفریىی استراتژیک؛ مفاهیم ، ابعاد و الگوها :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
کارآفرینی استراتژیک عاملی اثرگذار بر خروجی سازمانهای کوچک، متوسط و بزرگ در نظر گرفته می شود که میتواند رشد و ثروت یک سازمان را بهبودب خشد. امروزه بسیاری از سازمانهای بزرگ، کارآفرینی استراتژیک به عنوان روشی برای کسب مزیت رقابتی در بلندمدت استفاده می کنند. کارآفرینی استراتژیک به عنوان فصل مشترک تحقیقات مدیریت استراتژیک جستجوی مزیت و کارآفرینی جستجوی فرصت زمینه تحقیقی جدیدی است که هنوز اتفاق نظر چندانی در مورد تعریف ابعادو عناصر تشکیل دهنده آن وجود ندارد و معدود مدلهای مطرح شده دچار محدودیتهای است عناصر اصلی کارآفرینی استراتژیک درک فرصت، نوآوری، توجه به چشمانداز ریسک پذیری معقول، انعطاف پذیری و رشد میابشند. این مقاله با هدف ایجاد شناخت بیشتر کارآفرینی استراتژیک به مرور مطالعات قبلی در این زمینه می پردازد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.