تقسیم بندی شرکتها براساس بازارهای اولیه و ثانویه وتاثیر آن بر سیاست تقسیم سود
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تقسیم بندی شرکتها براساس بازارهای اولیه و ثانویه وتاثیر آن بر سیاست تقسیم سود دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تقسیم بندی شرکتها براساس بازارهای اولیه و ثانویه وتاثیر آن بر سیاست تقسیم سود کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تقسیم بندی شرکتها براساس بازارهای اولیه و ثانویه وتاثیر آن بر سیاست تقسیم سود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تقسیم بندی شرکتها براساس بازارهای اولیه و ثانویه وتاثیر آن بر سیاست تقسیم سود :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
هدف این پژوهش تقسیم بندی شرکتها به بازارهای اولیه و ثانویه وتاثیر آن بر سیاست تقسیم سود است که قلمرو مکانی این تحقیق شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران و قلمرو زمانی سالهای ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲ می باشد در ۱۰۵ شرکت از شرکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران مورد بررسی قرار گرفت. بعداز جمع آوری اطلاعات از آزمونهای برای بررسی رابطه میان دو متغیر استفاده شد بدین منظور دو فرضیه تدوین شد متغیر وابسه سیاست تقسیم سود و متغیرهای مستقل بازار اولیه و ثانویه و متغیرهای کنترلی سد هر سهم بازده دارایی های دارایی های ثابت می باشد نتایج تحقیق حاکی از این است که تقسیم بندی شرکتها براساسا بازار و ثانویه بر سیاست تقسیم سود تاثیر معکوس دارد و عواملی چون سود هر سهم بازده دارایی ها و ارزش دراییهای ثابت بر سیاست تقسیم سود تاثیر مستقیم دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.