بررسی نقش اثربخشی کمپین در ارتباط بین ارتباطت یکپارچه بازاریابی و عملکرد مالی برند


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش اثربخشی کمپین در ارتباط بین ارتباطت یکپارچه بازاریابی و عملکرد مالی برند دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش اثربخشی کمپین در ارتباط بین ارتباطت یکپارچه بازاریابی و عملکرد مالی برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش اثربخشی کمپین در ارتباط بین ارتباطت یکپارچه بازاریابی و عملکرد مالی برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش اثربخشی کمپین در ارتباط بین ارتباطت یکپارچه بازاریابی و عملکرد مالی برند :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

بسیاری از سازمانها ارتباط با مشتری را به عنوان بخشی از راهبرد ماندگاری خود پذیرفته اند اما هنوز نمی توان یقین داشت که این سازمانها مفهوم واقعی ارتباط یکپارچه را شناخته باشند وآن را بصورت موثر به کار گیرند. ارتباطات یکپارچه بازاریابی ابزاری است که شرکتها می توانند از طریق ان با مصرف کننندگان محصولات و خدمات خود ارتباط دو سویه برقرار کنند با توجه به آنچه که گفته شد و همچنی نوظهور بودن پدیده ارتباطات یکپارچه بازاریابی این سوالات به ذهن متبادر می شود . و نهایتا این فرایند چه تاثیری بر عملکرد برند می گذارد؟ از این رو در این تحقیق با هدف بررسی نقش واسط اثربخشی کمپین در ارتباط بین ارتباطات یکپارچه بازاریابی و عملکرد مالی برند به این مهم در شرکتهای کوچک و متوسط واقع در شهرکهای صنعتی تهران پرداخته است. تجزیه تحلیل داده های این تحقیق با استفاده از نرم افزار لیزرل صورت گرفته و نتایج تجزیه تحلیل بیانگر آن است که در کلیه فرضیه ها مقادیر بالای ۰.۵ و قابل پذیرش است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.