بررسی تفاوتهای فردی بر نگرش مصرف کنندگان و پذیرش کالای جدید از طریق مشتریان لوازم الکترونیکی (لب تاپ، تبلت، گوشی موبایل) استان کهگیلویه و بویراحمد


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تفاوتهای فردی بر نگرش مصرف کنندگان و پذیرش کالای جدید از طریق مشتریان لوازم الکترونیکی (لب تاپ، تبلت، گوشی موبایل) استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تفاوتهای فردی بر نگرش مصرف کنندگان و پذیرش کالای جدید از طریق مشتریان لوازم الکترونیکی (لب تاپ، تبلت، گوشی موبایل) استان کهگیلویه و بویراحمد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تفاوتهای فردی بر نگرش مصرف کنندگان و پذیرش کالای جدید از طریق مشتریان لوازم الکترونیکی (لب تاپ، تبلت، گوشی موبایل) استان کهگیلویه و بویراحمد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تفاوتهای فردی بر نگرش مصرف کنندگان و پذیرش کالای جدید از طریق مشتریان لوازم الکترونیکی (لب تاپ، تبلت، گوشی موبایل) استان کهگیلویه و بویراحمد :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

هدف اصلی این تحقیق بررسی تفاوتهای فردی بر نگرش مصرف کنندگان و پذیرش کالای جدید از طریق مشتریان لوازم الکتریکی لب تاپ، تبلت، گوشی موبایل استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد این تحقیق به لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ روش انجام تحقیق توصیفی از نوع علی میباشد جامعه آماری این به لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ روش انجام تحقیق توصیفی از نوع علی می باشد. و از روش نمونه گیری خوشه ای برای جمع آوری نامحدود می باشد برای تجزیه و تحلیل داده ها در این تحقیق از نرم افزار spss و همچنین لیزرل و تکنیک آماری معادلات ساختاری sem بهره گرفته ایم. تااز این طریق ارتباط علی بین معیارهای مدل مشخص شده و راهکارهای صحیح و مناسب را تدوین نمود. نتایج بدست آمد از این تحقیق بیانگر این است که تنوع طلبی ریسک گریزی و دانش محصول بر نگرش مشتریان تاثیر داشته و در نهایت نیز نگرش مشتریان منجر به پذیرش کالهای جدید می شود در پایان پیشنهاداتی نیز در راستای نتایج بدست امده از این تحقیق ارایه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.