بررسی تاثیرخرید اینترنتی کالا بر رفتار پس ازخرید مصرف کنندگان(مطالعه موردی فروشگاهرنجیره ای استان بوشهر)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیرخرید اینترنتی کالا بر رفتار پس ازخرید مصرف کنندگان(مطالعه موردی فروشگاهرنجیره ای استان بوشهر) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیرخرید اینترنتی کالا بر رفتار پس ازخرید مصرف کنندگان(مطالعه موردی فروشگاهرنجیره ای استان بوشهر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیرخرید اینترنتی کالا بر رفتار پس ازخرید مصرف کنندگان(مطالعه موردی فروشگاهرنجیره ای استان بوشهر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیرخرید اینترنتی کالا بر رفتار پس ازخرید مصرف کنندگان(مطالعه موردی فروشگاهرنجیره ای استان بوشهر) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

بررسی فرایند خری و رفتار مصرف کننده در اینترنت برای شرکتهای تجارت الکترونیکی در جهت جذب مشتری بالا بردن فروش و افزایش سودآوری اهمیت فوق العاده ای دارد . رفتار مشتریان در هنگام خرید از اینترنت همانند مدل رفتار خرید سنتی، ناشی از یک سری عوامل فرهنگی اجتماعی، فردی و یا روانشناختی است هدف از انجام تحقیق حاضر بررسی تاثیر خرید اینترنتی کالا بر رفتار پس از خرید و مصرف کننده گان می باشد از نظر هدف کاربردی است و از نظر ماهیت و روش علی می باشد برایگردآوری داده های مورد نیاز از پرسشنامه استافده شدهاست ۲۵ گویه در پرسشنامه مطرح شده است پرسشنامه از روایی و پایایی کافی برخوردار است جامعه ا»اری تحقیق مشتریان فروشگاهی زنجیره ای استان بوشهر که از خرید اینترنتی استفاده می کنند می باشد. برای تعیین حجم نمونه از اصول تعیین حجم نمونه در تعیین رگرسیون چند متغیری در مدلیابی معالادت ساختاری استفاده شده است روش نمونه گیری تصادفی است و تعداد ۳۸۴ پرسشنامه توزیع شده که نهایتا ۲۷۴ پرسشنامه کامل شد و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت نتایج نشان می دهد که محصول (کالا) بر خرید اینترتی تاثیر مثبت دارد. قیمت محصول بر خرید اینترنتی تاثیر مثبتاست تبلیغات و توزیع بر خریداینترنتی تاثیر مثبت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.