ارزیابی تاثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن(مطالعه موردی : در هتل ها و مهمان پذیرهای استان خوزستان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تاثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن(مطالعه موردی : در هتل ها و مهمان پذیرهای استان خوزستان) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تاثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن(مطالعه موردی : در هتل ها و مهمان پذیرهای استان خوزستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تاثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن(مطالعه موردی : در هتل ها و مهمان پذیرهای استان خوزستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تاثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن(مطالعه موردی : در هتل ها و مهمان پذیرهای استان خوزستان) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

یکی از عواملی موثر بر عملکرد سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری است. هدف این تحقیق ارائه مدلی جامع ا زتاثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت دانش، مشتری مداری، سی آر ام مبتنی بر فن آوری بر عملکرد سازمانی عملکردهای مالی، مشتری، آموزش در هتل های استان خوزستان است مدیریت ارتباط با مشتری با مشتری سی ار ام به همه فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکتها و سازمانها برای شناسایی ، ترغیب ، گسترش، حفظ و ارائه خدمات به مشتراین به کار می رود. سی آر ام ها در واقع با حفظ مشتریان سودآور فعلی و جذب مشتریان بالقوه موجب افزایش و ثبات در فروش خدمات و محصولات و سود شرکتها و سازماهای می گردد داده های حاصل از این تحقیق با استافده از نرم افزار اس پی اس ۲۲ و لیزرل ۸/۸ تجزیه و تحلیلهای توصیفی و استنباطی ارائه شده نتایج تحلیلها نشان داده که ارتباط مثبت و معناداری بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.