اثر پلیمر استیرن-بوتای ان-استیرن (SBS) و نانو لوله های کربنی چند دیواره MWNT بر عملکرد مخلوط های آسفالتی گرم


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر پلیمر استیرن-بوتای ان-استیرن (SBS) و نانو لوله های کربنی چند دیواره MWNT بر عملکرد مخلوط های آسفالتی گرم دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر پلیمر استیرن-بوتای ان-استیرن (SBS) و نانو لوله های کربنی چند دیواره MWNT بر عملکرد مخلوط های آسفالتی گرم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر پلیمر استیرن-بوتای ان-استیرن (SBS) و نانو لوله های کربنی چند دیواره MWNT بر عملکرد مخلوط های آسفالتی گرم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر پلیمر استیرن-بوتای ان-استیرن (SBS) و نانو لوله های کربنی چند دیواره MWNT بر عملکرد مخلوط های آسفالتی گرم :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

افزایش تعداد آمدوشد در سطح جاده ها و خرابی های ناشی از آن، نگهداری راه ها را با مشکلات عدیده ای روبرو ساخته است. بسیاری از مشکلات پدید آمده در سطح جاده ها به علت کافی نبودن خاصیت ارتجاعی لایه های آسفالتی می باشد، به طور کلی را سازی های اساسی پس از گذشت چند سال از بهره برداری (کمتر از عمر بهره برداری) به خرابی های از جمله قیر زدگی، انواع مختلف ترک ها، ناهمواری و یا تلفیقی از آنها دچار می شوند. از جمله خرابی های که معمولاً در روسازی راه ها مشاهده می شود، ترک های خستگی هستند. قیر به کار رفته در محدوده های آسفالتی در صد وزنی بسیار کمی از این مخلوط (۴ تا ۶ در صد) را تشکیل می دهد، ولی اثر قابل توجهی بر کارایی آسفالت دارد. در میان انواع اصلاح کننده های موجود، پلیمر استیرن-بوتای ان-استیرن(SBS) و نانو لوله های کربنی چند دیواره (MWNT)از جمله بهترین مواد اصلاح کننده قیر به شمار می رود. در پژوهش پلیمر SBS به عنوان یکی از اصلاح کننده های الاستومر گرمانروم با درصد های وزنی مختلف (۴ تا ۶ در صد) به همراه نانو لوله های کربنی MWNT با درصد های ( ۱ تا ۳ درصد) با فیبر ۷۰-۶۰ پالایشگاه تهران مخلوط شده و تأثیر آن بر خواص مختلف مخلوط های اسفالتی مورد بررسی قرار گرفته است. افزایش این افزودنی ها موجب بهبود خصوصیات و کارایی برخوردهای آسفالتی در دماهای بالا و پایین می شود و تبدیل در صد این پلیمر تأثیر زیادی بر خواص مخلوظ دارد به طوری که با افزایش ۴ تا ۶ درصد وزنی این پلیمر به قیر باعث افزایش مدول برجهندگی و آمار هفتگی نمونه ها و با استفاده از شش در صد پلیمر، روندی کاهشی در مقاومت کششی نمونه ها ایجاد می گردد و نیز نانو لوله های کربنی تأثیر چشمگیری بر خواص مخلوط دارد به طوری که افزایش یک تا سه در صد وزنی این اصلاح کننده به قیر افزایش مدول برجهندگی عامل خستگی نمونه ها و نیز مقاومت کششی نمونه ها را شاهد خواهیم بود. در حالت کلی می توان بیان کرد که افزایش هم زمان این افزودنی ها در در صدهای خاص به قیر باعث بهبود مدول ارتجاعی، کشش غیرمستقیم، عامل خستگی مخلوط آسفالتی در مقایسه با نمونه های اصلاح نشده می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.