طراحی پمپ جریان محوری به سیستم رانش دریایی بااستفاده ازکوپل تئوری ممنتوم – حجم محدود


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی پمپ جریان محوری به سیستم رانش دریایی بااستفاده ازکوپل تئوری ممنتوم – حجم محدود دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی پمپ جریان محوری به سیستم رانش دریایی بااستفاده ازکوپل تئوری ممنتوم – حجم محدود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی پمپ جریان محوری به سیستم رانش دریایی بااستفاده ازکوپل تئوری ممنتوم – حجم محدود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی پمپ جریان محوری به سیستم رانش دریایی بااستفاده ازکوپل تئوری ممنتوم – حجم محدود :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

در این مقاله تحلیل سیستم رانشی دریایی پمپ جت مورد بررسی قرار گرفته است. سیستم رانش پمپ جت ترکیبی از سیستم رانش پروانهای و تئوری حاکم بر پمپ ها می باشد. ابتدا با استفاده از تئوری ممنتوم پروفیلی مناسب برای تیغه های روتور و استاتور استخراج و سپس با استفاده ازروش حجم محدود مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است. بر اساس داده های بدست آمده در شرایط مشابه با پروانه های نعمولی و معکوس گرد دارای راندمان هیدرودینامیکی بسیار بالایی می باش بطوری که حتی با طراحی مناسب راندمان می تواند به بیشتر از ۹۵ درصد برسد. با توجه به اینکه داکت پیرامون روتور و استاتور کاهنده می باشد جریان در خروجی یکنواخت و میزان اغتشاشات در پایین دست جریان بسیار کم می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.