شبیه سازی سه بعدی شیارخنک کننده پیستون موتوردیزل دریایی بابرخورد جت نانوسیال


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شبیه سازی سه بعدی شیارخنک کننده پیستون موتوردیزل دریایی بابرخورد جت نانوسیال دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبیه سازی سه بعدی شیارخنک کننده پیستون موتوردیزل دریایی بابرخورد جت نانوسیال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبیه سازی سه بعدی شیارخنک کننده پیستون موتوردیزل دریایی بابرخورد جت نانوسیال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شبیه سازی سه بعدی شیارخنک کننده پیستون موتوردیزل دریایی بابرخورد جت نانوسیال :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

در موتورهای دیزل، با تبدیل انرژی شیمیایی به انرژی گرمایی حاصل از احتراق، دمای پیشانی شعله می تواند به حدود ۲۵۰۰ درجه سلسیوس برسد. به لحاظ تنش های حرارتی ایجاد شده و نوع آلیاژ مواد مورد استفاده در ساخت سیلندر و سر سیلندر، مانند چدن و آلومینیم که دمای مشخصی را می توانند تحمل نمایند، برای کاهش دما در نقاط داغ نیاز به سیستم خنک کاری مناسب می باشد. یکی از موثرترین روش های انتقال حرارت در صنعت، استفاده از برخورد جت می باشد که تاکنون مطالعات بسیاری بر روی آن انجام شده است. با ورود نسل جدیدی از سیالات بر عرصه علم و صنعت که در اثر افزودن ذرات فلزی در ابعاد نانومتر با ضریب انتقال حرارت بالا به سیال پایه که نانوسیال نیز نام گرفت، تحول شگرفی در زمینه انتقال حرارت به وجود آمد. در این مقاله با تعبیه شیاری توخالی به دور محفظه احتراق و در درون بدنه پیستون و وارد کردن نانوسیال به صورت برخورد جت، به بررسی کاهش دمای پیستون پرداخته خواهد شد. با بررسی نتایج بدست آمده از مطالعه در میان نانوسیالات آب Al2O3/، آب CuO/ و آب وTi2/، بیشترین نرخ انتقال حرارت در نانوسیال آب وAl2O3/ قابل مشاهده می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.