پیش بینی ارتفاع مناسب استپ به منظور بهبود عملکردشناورتندرو درطول ناحیه ی هوادهی ثابت


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیش بینی ارتفاع مناسب استپ به منظور بهبود عملکردشناورتندرو درطول ناحیه ی هوادهی ثابت دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیش بینی ارتفاع مناسب استپ به منظور بهبود عملکردشناورتندرو درطول ناحیه ی هوادهی ثابت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیش بینی ارتفاع مناسب استپ به منظور بهبود عملکردشناورتندرو درطول ناحیه ی هوادهی ثابت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیش بینی ارتفاع مناسب استپ به منظور بهبود عملکردشناورتندرو درطول ناحیه ی هوادهی ثابت :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

روشهای مختلفی برای بهبود عملکرد شناور وجود دارد. کاهش نیروی درگ و افزایش نیروی لیفت در شناورها و از آن مهم تر، رسیدن به شرایطی برای مانور بهتر و آسایش بیشتر خدمه از جمله ی این اهداف می باشد. از جمله این روش ها می توان به استفاده از پیشرانش در جلو، فین ، اینترسپتور، استپ و اسپری ریلها اشاره کرد. با به کارگیری استپ، یک ناحیه هوادهی در پشت استپ ایجاد شده، جریان از شناور جدا می شود و در فاصلهای نزدیک دوباره به قسمت تحتانی شناور برخورد می کند. این برخورد مجدد ایجاد یک نیروی لیفت جدید می کند که سبب بهبود عملکرد هیدرودینامیکی شناور خواهد شد. در این کار شکل معمول یک شناور تک بدنه ی تندروی مشخصی، با حفظ پارامترهای هندسی شناور نظیر زاویه ددرایز، خط کیل، پهنای شناور و طول شناور به فرم شناور دارای استپ تغییر یافته است و با استفاده از روش عددی تأثیر ارتفاع استپ، در یک فاصلهای مشخصی از قسمت انتهایی شناور و با استفاده از کد تجاری انسیس فلوئنت مورد بررسی قرار گرفته است. برای بررسی حرکات شناور از شبکه بندی متحرک و نیز به منظور بررسی توزیع دو فاز سیال از روشی حجم سیال استفاده شده است. مدل توربولانسی استفاده شده مدل – K بوده، برای بررسی حرکت شناور ; مدل دو درجه آزادی استفاده می شود. به منظور اطمینان از همگرایی حل، تغییرات زاویه تریم شناور مورد بررسی قرار گرفته است. با افزایش ارتفاع استپ، طول ناحیه ی هوادهی افزایش یافته، در سرعتهای بالا از محدودهی شناور خارج می شود که روند نامطلوبی در عملکرد هیدرودینامیکی شناور حاصل می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.