آسیب شناسی بازاریابی محصولات کشاورزی در سطح کلانشهر تهران از دیدگاه تشکل های کشاورزی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
آسیب شناسی بازاریابی محصولات کشاورزی در سطح کلانشهر تهران از دیدگاه تشکل های کشاورزی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد آسیب شناسی بازاریابی محصولات کشاورزی در سطح کلانشهر تهران از دیدگاه تشکل های کشاورزی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آسیب شناسی بازاریابی محصولات کشاورزی در سطح کلانشهر تهران از دیدگاه تشکل های کشاورزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن آسیب شناسی بازاریابی محصولات کشاورزی در سطح کلانشهر تهران از دیدگاه تشکل های کشاورزی :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
کشاورزی یکی از مهمترین بخش های اقتصادی ایران است. ظرفیت تولید در بخش کشاورزی طی دو دهه گذشته بیش از ۳برابر افزایش یافته است.هدف کلی این پژوهش شناسایی عوامل پیش برنده و بازدارنده بازاریابی محصولات کشاورزی یازارهای سطح تهران (سوپر میوه)، است .از آنجا که هدف تحقیق حاضر تحلیل عوامل پیش برنده و بازدارنده مدیریت بازاریابیمحصولات کشاورزی می باشد و روابط بین متغیرها بدون دخالت مورد بررسی قرار می گیرد، لذا از لحاظ ماهیت موضوعیتحقیق از نوع کاربردی می باشد و از لحاظ درجه کنترل از نوع غیر آزمایشی و از لحاظ نوع تحقیقات علمی- ارتباطی میباشد. جامعه آماری این تحقیق شامل فروشندگان سوپرمیوه های شهر تهران می باشد روش نمونهگیری در این تحقیقتصادفی ساده است. برای برآورد حجم نمونه آماری این گروه با استفاده از فرمول کوکران استفاده گردید که با درجه خطای ۵درصد حجم نمونه ۱۱۰ نفر تعیین گردید. پرسشنامه ساختار یافته ابزار اصلی این تحقیق بود. نوسان شدید قیمت ها و ریسکبالا، سرمایه گذاری پایین در بازار یابی محصولات کشاورزی بیشترین تأثیر را در بازار یابی محصولات کشاورزی دراین متغیرها با هم ۷۰ درصد از تغییرات متغیر وابسته را تبیین (R(2 سوپرمیوه های سطح شهرتهران دارند و با توجه به میزان می کنند. تشکیل و تقویت صندوق های سرمایه گذاری بخش کشاورزی و حمایت از تشکل ها و تولیدکنندگان و فعالان بازارمحصولات کشاورزی .افزایش مشارکت تولیدکنندگان در بازاریابی محصولات کشاورزی با تقویت تشکل های تولیدی ازطریق ارایه خدمات ترویجی و آموزشی، تأمین منابع مالی مورد نیاز برای خرید و فروش محصولات در سطح کلان، ارایهتسهیلات اعتباری برای بهبود انبارداری، بسته بندی و صنایع تبدیلی از جمله پیشنهادهای این تحقیق است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.