تأثیر آموزش درس ریاضی مبتنی بر رسانه های نوین آموزشی (لوح فشرده آموزش تعاملی-مشارکتی) بر عزت نفس تحصیلی و پیشرفت تحصیلیدرس ریاضی دانشآموزان پسر پایه سوم مقطع ابتدایی شهرستان ایذه


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر آموزش درس ریاضی مبتنی بر رسانه های نوین آموزشی (لوح فشرده آموزش تعاملی-مشارکتی) بر عزت نفس تحصیلی و پیشرفت تحصیلیدرس ریاضی دانشآموزان پسر پایه سوم مقطع ابتدایی شهرستان ایذه دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر آموزش درس ریاضی مبتنی بر رسانه های نوین آموزشی (لوح فشرده آموزش تعاملی-مشارکتی) بر عزت نفس تحصیلی و پیشرفت تحصیلیدرس ریاضی دانشآموزان پسر پایه سوم مقطع ابتدایی شهرستان ایذه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر آموزش درس ریاضی مبتنی بر رسانه های نوین آموزشی (لوح فشرده آموزش تعاملی-مشارکتی) بر عزت نفس تحصیلی و پیشرفت تحصیلیدرس ریاضی دانشآموزان پسر پایه سوم مقطع ابتدایی شهرستان ایذه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر آموزش درس ریاضی مبتنی بر رسانه های نوین آموزشی (لوح فشرده آموزش تعاملی-مشارکتی) بر عزت نفس تحصیلی و پیشرفت تحصیلیدرس ریاضی دانشآموزان پسر پایه سوم مقطع ابتدایی شهرستان ایذه :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر آموزش درس ریاضی مبتنی بر رسانه های نوین آموزشی (لوح فشرده آموزش تعاملی-مشارکتی)برعزت نفس تحصیلی و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پسر پایه سوم مقطع ابتدایی شهرستان ایذه انجام گرفت.روش پژوهش شبه آزمایشی بود. در این پژوهش ۳۰ نفر از دانش آموزان پایه سوم دبستان های دولتی، با روش نمونه گیری دومرحله ای تصادفی ساده انتخاب شدند و در دو گروه کنترل و آزمایش قرار گرفتند . برای جمع آوری داده ها از آزمون پیشرفتتحصیلی ریاضی (محقق ساخته) و پرسشنامه عزت نفس الیس-پوپ (خرده مقیاس عزت نفس تحصیلی) ، برای پیش آزمون،پس آزمون در دو گروه کنترل و آزمایش استفاده شد . گروه آزمایش ۱۵ جلسه درس ریاضی را با استفاده از لوح فشرده چندرسانهای و گروه کنترل درس ریاضی را به روش سنتی (سخنرانی) آموزش دیدند . پس از آموزش، هر دو گروه از نظر میزان عزتنفس تحصیلی و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی آزموده شدند . نتایج پژوهش نشان داد که پس از آموزش تفاوت بین گروه کنترلو آزمایش در متغیر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی وجود داشته است اما این تفاوت معنادار نبوده است (P=0/549). اما در متغیرعزت نفس تحصیلی پس از آموزش بین گروه کنترل و آزمایش تفاوت معنادار شده است (P<0/001). بنابراین نتایج این پژوهشتاییدی بر بعضی پژوهش های قبلی است که تفاوت معناداری را در متغیر پیشرفت تحصیلی گزارش نکرده اند است . در متغیر عزتنفس تحصیلی نتایج در راستای پژوهش های قبلی نشان از تاثیر مثبت و معنادار آموزش با لوحه ای فشرده بر روی عزت نفستحصیلی دانش آموزان دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.