بررسی رابطه بین سبک تفکر مدیران و عزت نفس معلمان مدارس متوسطه شهرستان بم


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین سبک تفکر مدیران و عزت نفس معلمان مدارس متوسطه شهرستان بم دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین سبک تفکر مدیران و عزت نفس معلمان مدارس متوسطه شهرستان بم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین سبک تفکر مدیران و عزت نفس معلمان مدارس متوسطه شهرستان بم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین سبک تفکر مدیران و عزت نفس معلمان مدارس متوسطه شهرستان بم :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی رابطه سبک تفکر مدیران با عزت نفس اجتماعی معلمان دوره متوسطه با روش توصیفی از نوع همبستگی انجام شده است. جامعه آماری شامل دوگروه مدیران و معلمان مدارس مقع متوسطه، با حجم ۹۰ مدیر و ۸۸۱ معلم بوده است. حجم نمونه مدیران با استفاده از روش تمام شماری و معلمان با استفاده از جدول مورگان به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه سبک تفکر استرنبرگ و واگنر (۱۹۹۲) و عزت نفس اجتماعی لاوسون و همکاران (۱۹۷۹) استفاده شد. در تجزیه و تحلیل داده ها از ضریب همبستگی گشتاوری پیرسون، آزمون t و آزمون یکراهه استفاده گردید. نتایج نشان داد که بین سبک های تفکر قانون گذار، اجرایی و قضاوت گر در مدیران و عزت نفس اجتماعی دبیران، رابطه وجود دارد (p<0/05). عزت نفس دبیرانی که دارای سنین مختلف بودند، با یکدیگر تفاوت معناداری نداشت. با توجه به نتایج تحقیق می توان نتیجه گرفت که سبک های تفکر مدیران در اعتماد به نفس دبیران اثر مستقیم دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.