بررسی رابطه بین اثرات فناوری اطلاعات و ساختار سازمانی سازمان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین اثرات فناوری اطلاعات و ساختار سازمانی سازمان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین اثرات فناوری اطلاعات و ساختار سازمانی سازمان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین اثرات فناوری اطلاعات و ساختار سازمانی سازمان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین اثرات فناوری اطلاعات و ساختار سازمانی سازمان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین اثرات فناوری اطلاعات و ساختار سازمانی سازمان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقیانجام گرفت. این پژوهش بر اساس پاسخ آزمودنی ها به پرسشنامه محقق ساخته ۳ قسمتی انجام گرفت. جامعه آماری این پژوهشسازمان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی بود و ۳۶ نفر از مدیران سطح عالی و میانی سازمان آموزش و پرورش استانآذربایجان شرقی به صورت تصادفی انتخاب شدند و پژوهش حاضر برروی آنها انجام گرفت پس از اجرای پرسشنامه داده های به دستآمده با استفاده از نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت روش تحقیق حاضر میدانی بوده برای بررسی رابطه بین متغیرهایپژوهش از ضریب همبستگی پیرسون استفاده شد و نتایج نشان داد که بین فناوری اطلاعات و تمرکز در تصمیم گیری های استراتژیکرابطه معنی دار وجود دارد (r=0/921). بین فناوری اطلاعات و عدم تمرکز در تصمیم گیری های تاکتیکی رابطه معنی دار وجود دارد(r=0/925). بین فناوری اطلاعات و حیطه کنترل رابطه معنی دار وجود دارد (r=0/869). بین فناوری اطلاعات و رسمیت رابطه معنیدار وجود دارد (r=0/908). بین فناوری اطلاعات و ارتفاع هرم سازمانی رابطه معنی دار وجود دارد (r= 0/857).
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.