بررسی تاثیر تعهد مشتریان به برند بر وفاداری و قصد خرید مجدد (مطالعه موردی :مشتریان گوشی تلفن همراه شهرستان ساری )
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر تعهد مشتریان به برند بر وفاداری و قصد خرید مجدد (مطالعه موردی :مشتریان گوشی تلفن همراه شهرستان ساری ) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر تعهد مشتریان به برند بر وفاداری و قصد خرید مجدد (مطالعه موردی :مشتریان گوشی تلفن همراه شهرستان ساری ) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تعهد مشتریان به برند بر وفاداری و قصد خرید مجدد (مطالعه موردی :مشتریان گوشی تلفن همراه شهرستان ساری )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر تعهد مشتریان به برند بر وفاداری و قصد خرید مجدد (مطالعه موردی :مشتریان گوشی تلفن همراه شهرستان ساری ) :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
هدف از انجام این تحقیق بررسی تاثیر تعهد مشتریان به برند بر وفاداری و قصد خرید مجدد مشتریان می باشد. این پژوهش از لحاظهدف کاربردی و از نظر روش در زمره تحقیقات توصیفی- پیمایشی قرار میگیرد. جامعه آماری تحقیق حاضر کلیه مشتریان گوشی تلفن همراه در شهرستان ساری می باشد. برای تعیین حجم نمونه از جدول مورگان استفاده شده است ، که حجم نمونه مورد نیازپژوهش ۱۹۶ نفر می باشد . برای انتخاب نمونه از روش نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس استفاده شده است. ابزار گردآوری دراین پژوهش ، پرسشنامه می باشد. که پایایی این پرسشنامه ها با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ ۰.۸۶۲ تایید شد. جهت تجزیه وتحلیل داده های جمع آوری شده از آزمونهای آزمون کولموگروف و اسمیرانف جهت بررسی توزیع متغیرهای تحقیق و آزمونرگرسیون ساده و چند متغیره جهت رسم نمودار تحلیل مسیر توسط نرم افزار SPSS استفاده گردید. نتایج پژوهش نشان داد کهتعهد مشتریان به برند بر وفاداری و قصد خرید مجدد مشتریان تاثیر معنی داری دارد. نتایج آزمون فرضیات فرعی حاکی از آن استکه متغیرهای کیفیت ادراک شده و تعهد عاطفی برند بیشترین تاثیر را بر وفاداری و قصد خرید مجدد گوشی تلفن همراه در شهرستانساری داشته اند و همچنین تاثیر ارزش ادراک شده بر رضایت و اعتماد برند تایید نشده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.