مدیریت بحران های بازاریابی سازمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدیریت بحران های بازاریابی سازمانی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدیریت بحران های بازاریابی سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت بحران های بازاریابی سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدیریت بحران های بازاریابی سازمانی :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
بازاریابی و انتخاب بازار هدف برای یک سازمان یا شرکت تولیدی یا خدماتی، بخش مهم و حیاتی سازمان را تشکیل می دهد. یک سازمان یا شرکت با درک صحیح روابط محصول و خدماتش با مشتریان و مصرف کنندگان خود و نیاز آنها می تواند به موفقیت برسد، در غیر این صورت دچار آشوب و بی نظمی سازمانی شده و در یک چشم به هم زدن نابود می شود. شناخت عوامل موثر در بی نظمی های بازاریابی و نحوه برخورد و مقابله با بحران های آن از جمله موارد بسیار مهم و حیاتی یک سازمان برای بقا و حفظ موجودیت برای حضور در بازار هدف می باشد. در این تحقیق بوسیله مطالعات موردی چندین شرکت برجسته و بین المللی، به بررسی این عوامل پرداخته و به رویه های جامع موفقیت در مدیریت بحران های بازاریابی و همچنین بررسی شکست ها و پیروزی ها در این روند، می پردازیم. نتایج این تحقیق در قالب مدل مفهومی، یکجا و کاربردی، برای مطالعه و به کارگیری در سازمان ها و شرکت ها ارائه می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.