کاربردهای تلفن همراه در تحقیقات بازاریابی دیجیتال و تحلیلی از وضعیت آن در ایران


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کاربردهای تلفن همراه در تحقیقات بازاریابی دیجیتال و تحلیلی از وضعیت آن در ایران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کاربردهای تلفن همراه در تحقیقات بازاریابی دیجیتال و تحلیلی از وضعیت آن در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کاربردهای تلفن همراه در تحقیقات بازاریابی دیجیتال و تحلیلی از وضعیت آن در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کاربردهای تلفن همراه در تحقیقات بازاریابی دیجیتال و تحلیلی از وضعیت آن در ایران :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

گسترش و تعمیق فناوری موبایل در دهه اخیر، امکاناتی متنوعی را برای هر یک از اجزاء و مراحل فرایند تحقیقات بازاریابی فراهم کرده است. استفاده از این فناوری در سامانه های تحقیقات بازار دیجیتال می تواند ضمن کاهش هزینه ها و تسهیل امور، به ارتقای سرعت و صحت تحقیقات بازاریابی کمک کند. با توجه به ضریب نفوذ ۱۲۰ درصدی تلفن همراه و آمار بیش از سی میلیون گوشی تلفن همراه هوشمند در کشور، که از خدمات اینترنت نسل سوم و چهارم استفاده می کنند، به نظر می رسد در هر یک از حلقه های زنجیره ارزش صنعت تلفن همراه کشور، ظرفیت مناسبی وجود دارد که می تواند برای طراحی پلت فرم های تحقیقات بازاریابی برخط و انجام پیمایش های طولی و تکرارپذیر مورد استفاده قرار گیرد. این پژوهش در پی آن است که در خلال معرفی نمونه هایی از تجارب برخی شرکت های بین المللی، ظرفیت ها و کاربردهای تلفن همراه در تحقیقات بازاریابی را مورد بررسی قرار داده و به واکاوی ویژگی ها و برخی موانع احتمالی کاربرد تلفن همراه در تحقیقات بازاریابی کشور بپردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.