کاربرد رسانه های اجتماعی در بازاریابی و تحقیقات بازار


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کاربرد رسانه های اجتماعی در بازاریابی و تحقیقات بازار دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کاربرد رسانه های اجتماعی در بازاریابی و تحقیقات بازار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کاربرد رسانه های اجتماعی در بازاریابی و تحقیقات بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کاربرد رسانه های اجتماعی در بازاریابی و تحقیقات بازار :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

در جهان تکنولوژی محور امروز، رسانه های اجتماعی به یک خیابانی شبیه شده است که در آن خرده فروشان می توانند کمپین های فروش خود را برای طیف وسیعی از مشتریان ارائه نمایند. اغلب از محققان بازار انتظار می رود تا با داده ها و تحلیل هایی که ممکن است اطلاعات محدودی درباره آن ها داشته باشند؛ کار کنند. به این مسئله تغییرات تقاضا در طول زمان را اضافه کنید، تا به یک معضل جهانی در ارتباط با تحقیقات بازار پی برده باشید. با ظهور رسانه های اجتماعی، شرکت ها باید یاد بگیرند چگونه از رسانه های اجتماعی در طرح کسب و کار و بازاریابی برای محصولات خود و در پیشبرد اهدافشان گام بردارند.این امر به ویژه برای به دست آوردن یک مزیت رقابتی اهمیت دارد. نقش رسانه های اجتماعی در تحقیقات بازار، تا مدت ها با توجیه کم اهمیت و غیرقابل اتکا بودن نادیده گرفته می شد، بنابراین محققان بازار یک منبع تحقیقاتی پایدار را به طور مداوم از دست می دادند. اما اخیرا فشار فزاینده بر رسانه های اجتماعی جهت تولید سود، این صنعت را مجبور به تمرکز بیشتر در راستای افزایش کاربران مورد اعتماد کرده است. هرچند این تغییر تمرکز هنوز رسانه های اجتماعی را به یک منبع قابل اتکا برای پژوهش های داده ای تبدیل نکرده اما این رسانه ها در حال تشویق افراد و محققان، جهت انتشار محتواهای معتبر و با کیفیت می باشند. مقاله پیش روی دلایلی جهت استفاده از رسانه های اجتماعی در تحقیقات بازار را ارائه می دهد و گام های اساسی لازم برای اینکه یک محقق بازار از رسانه های اجتماعی به درستی در جهت پیش برد اهدافش استفاده کند را بر می شمارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.