تا ثیر قابلیت بازاریابی ، نوآوری و یادگیری برعملکرد سازمان مطالعه موردی:پتروشیمی تبریز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تا ثیر قابلیت بازاریابی ، نوآوری و یادگیری برعملکرد سازمان مطالعه موردی:پتروشیمی تبریز دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تا ثیر قابلیت بازاریابی ، نوآوری و یادگیری برعملکرد سازمان مطالعه موردی:پتروشیمی تبریز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تا ثیر قابلیت بازاریابی ، نوآوری و یادگیری برعملکرد سازمان مطالعه موردی:پتروشیمی تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تا ثیر قابلیت بازاریابی ، نوآوری و یادگیری برعملکرد سازمان مطالعه موردی:پتروشیمی تبریز :
تعداد صفحات :۳۴
چکیده مقاله:
تحقیق حاضر با هدف بررسی تأثیر قابلیت بازار یابی ،نوآوری و یادگیری سازمان بر عملکرد سازمان می باشد. پژوهش حاضر از آنجایی که به مطالعه ویژگی ها و صفات افراد جامعه می پردازد و وضعیت فعلی جامعه را در قالب چند صفت یا متغیر مورد بررسی قرار می دهد از نوع تحقیق توصیفی- پیمایشی است و از نظر هدف کاربردی محسوب می شود و به لحاظ جمع آوری داده ها میدانی است. جامعه آماری پژوهش حاضر کارکنان استخدام رسمی و دارای مدرک کارشناسی و بالاترشرکت پتروشیمی تبریز می باشد که تعداد آنها ۷۰۰ نفر است. به منظور تعیین حجم نمونه در پژوهش حاضر از جدول مورگان استفاده شد که طبق این جدول حدافل حجم نمونه به ازای جامعه ۷۰۰ نفری، تعداد ۲۴۸ نفر می باشد. به منظور دستیابی به تعداد نمونه لازم، تعداد ۲۶۵ پرسشنامه بین جامعه آماری توزیع شد که از این تعداد ۲۵۵ پرسشنامه برای تحلیل مناسب تشخیص داده شد.همچنین پرسشنامه ها از طریق جدول اعداد تصادفی و بر اساس کد پرسنلی بین کارکنان توزیع گردید.در این پژوهش از نرم افزار SPSS و LISREL برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شده است.نتایج تحقیق نشان می دهدکه رابطه معنا داری بین قابلیت بازاریابی و عملکرد سازمان وجود دارد ،همچنین رابطه معناداری بین قابلیت نوآوری و عملکرد سازمان و ونیز قابلیت یاد گیری و عملکردسازمانی وجود دارد. همچنین رابطه معنا داری بین قابلیت های بازاریابی و نوآوری و یادگیری به عنوان قابلیت های مکمل هم و عملکرد سازمانی وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.