بررسی نقش کیفیت خدمات و رضایت مشتری در ایجاد وفاداری مشتریان در خرده فروشیها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی نقش کیفیت خدمات و رضایت مشتری در ایجاد وفاداری مشتریان در خرده فروشیها دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی نقش کیفیت خدمات و رضایت مشتری در ایجاد وفاداری مشتریان در خرده فروشیها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش کیفیت خدمات و رضایت مشتری در ایجاد وفاداری مشتریان در خرده فروشیها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی نقش کیفیت خدمات و رضایت مشتری در ایجاد وفاداری مشتریان در خرده فروشیها :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
مقاله حاضر در صدد ارائه شواهدی جهت بررسی نقش کیفیت خدمات و رضایت مشتری در ایجاد وفاداری مشتریان در خرده فروشیها، مشخص کردن عوامل و شاخص های تاثیر گذار بر وفاداری مشتریان خرده فروشیها، بررسی رابطه بین کیفیت و رضایت مشتری با وفاداری مشتری در خرده فروشیها و پیشنهاد شیوه های موثر برای افزایش و بهبود وفاداری مشتریان در خرده فروشیها می باشد. این پژوهش از نوع توصیفی-پیمایشی بوده و اطلاعات میدانی با ابزار پرسشنامه جمعآوری گردید. حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران در جامعه نامحدود ۳۸۴ مورد ارزیابی شد و تجزیه و تحلیل دادهها توسط نرم افزارهای آماری spss,lisrel به روش مدلسازی معادلات ساختاری انجام شد. بر اساس نتایج به دست آمده از تجزیه و تحلیل دادهها، سطح میانگین متغیرها از میانگین بالاتر بوده لذا وضعیت جامعه مورد مطالعه از نظر مولفههای مورد بررسی مناسب بوده، همچنین روابط خطی متغیرها بر اساس آزمون فرضیات مورد تایید قرار گرفت و نتایج نشان داد روابط متغیرها مستقیم و مثبت بوده است. علاوه بر این نتایج تحلیل عاملی و شاخصهای برازش مدل در روش مدلسازی معادلات ساختاری نشاندهنده تناسب و قابلیت تعمیم و استفاده مدل مفهومی پژوهش در جامعه مورد مطالعه بوده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.