بررسی اثرات انواع بسته بندی بر روی فروش هر محصول
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی اثرات انواع بسته بندی بر روی فروش هر محصول دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی اثرات انواع بسته بندی بر روی فروش هر محصول کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثرات انواع بسته بندی بر روی فروش هر محصول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی اثرات انواع بسته بندی بر روی فروش هر محصول :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
بسته بندی یکی از ابزارهای بسیار مهم در بازاریابی کالا به شمار می رود که نقش اصلی در فروش محصول را انجام میدهد . تولید کنندگان برای رقابت خود در بازار به مقوله بسته بندی اهمیت ویژه ای داده و از رنگ ها، طراحی ها، گرافیک و بکار بردن ماده اولیه مناسب برای افزایش فروش محصول خود در بازار رقابتی بهره می گیرند. بسته بندی مناسب قادر است نقش یک فروشنده ماهر را در فروش محصول بازی کند. بسته بندی خوب می تواند مشتری بیشتری را جذب کرده و به همین خاطر مدیران و تولید کنندگان و بازاریابان توجه خاصی یه این موضوع دارند. در بسته بندی کالا می بایست در مورد اندازه، هزینه، شکل، رنگ آمیزی، جنس و ترکیب اقلام در بسته بندی دقت کرد. هدف از این تحقیق اثر نوع بسته بندی بر افزایش فروش آن در بازار می باشد. نتیجه ی این تحقیق مطرح نمودن عوامل موثر و دخیل در بسته بندی محصول، با افزایش فروش محصول می باشد که به عنوان یک مدل مفهومی کلی ارائه می گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.