بررسی آمیخته بازاریابی بر روی ورود به بازار محصول جدید


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی آمیخته بازاریابی بر روی ورود به بازار محصول جدید دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی آمیخته بازاریابی بر روی ورود به بازار محصول جدید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی آمیخته بازاریابی بر روی ورود به بازار محصول جدید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی آمیخته بازاریابی بر روی ورود به بازار محصول جدید :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در پروسه توسعه یک برند ، ورود به بازار محصول جدید یکی از چالش های استراتژیک هر کسب و کار میباشد. با توجه به اهمیت این موضوع برای شرکت ها ، بررسی اینکه عناصر آمیخته بازاریابی چگونه و به چه نحوی در ورود به بازار محصول جدید نقش دارند،امری ضروری به نظر می رسد.در این تحقیق به منظور بررسی نحوه اثرگذاری عناصربازاریابی بر روی ورود به بازار محصول جدید پودر لباسشویی در شرکت اکتیو،براساس مدل مفهومی تحقیق رابطه میان عناصر آمیخته بازاریابی محصول،قیمت،ترویج و توزیع به عنوان متغییرهای برون زا فرضیه سازی شد.جامعه آماری این تحقیق کلیه مغازه دارهای در سطح شهر تهران(به عنوان مشتری مستقیم و واسط) و نمونه آماری شامل۲۵۰ نفر از مصرف کنندگان در جغرافیای مختلف (مناطق۱ و۲ و۱۵ و۱۸) انتخاب شدند.اطلاعات لازم با روش نمونه گیری خوشه ای در مناطق شهرداری تهران جمع آوری گردید.وبا استفاده از معادلات ساختاری مورد آزمون قرار گرفت .نتایج تحلیل معادلات ساختاری بیانگر تاثیر هر چهار عنصر بازاریابی بر روی ورود به بازار محصول جدید پودر لباسشویی اکتیو می باشد. همچنین الویت های تاثیر متغیرهای آمیخته بازاریابی بر ورود به بازار محصول جدید به ترتیب محصول ، ترفیع ، توزیع و قیمت می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.