مروری برزنجیره ارزش برند در عمل؛بررسی رابطه بین شاخص های ذهنی مشتریان و عملکرد بازار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مروری برزنجیره ارزش برند در عمل؛بررسی رابطه بین شاخص های ذهنی مشتریان و عملکرد بازار دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مروری برزنجیره ارزش برند در عمل؛بررسی رابطه بین شاخص های ذهنی مشتریان و عملکرد بازار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مروری برزنجیره ارزش برند در عمل؛بررسی رابطه بین شاخص های ذهنی مشتریان و عملکرد بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مروری برزنجیره ارزش برند در عمل؛بررسی رابطه بین شاخص های ذهنی مشتریان و عملکرد بازار :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

برای چندین دهه ،مدیران بر اساس شاخص های ذهنی مشتریان به تحلیل،برنامه ریزی و اجرای استراتژی های بلند مدت برندها پرداختند.به طور کلی ،این شاخص ها عبارتند از:رضایت مشتری،تمایل به برند،ترجیح برند و تبلیغ مثبت مشتریان راضی .یکی از ارکان اصلی ادبیات مدیریت برند،ارتباط فرضی بین دارایی های برند مبتنی بر مشتری که اغلب شاخص های ذهنی مشتریان است و عملکرد آینده و بلندمدت بازار می باشد.با این حال،تعداد اندکی از مطالعات و بررسی های انجام شده به صورت نظام گرایانه نحوه ی ارتباط بین شاخص های ذهنی مشتریان و عملکرد واقعی بازار را مورد بررسی قرار داده اند.مطالعه ی حاضر به بررسی ارتباط بین شاخص های ذهنی مشتریان و عملکرد واقعی بازار می پردازد.اگرچه شاخص های ذهنی مشتریان ارتباط زیادی با یکدیگر دارند،ولی ارتباط آن ها با عملکرد بلندمدت برند در بازار متفاوت است.یکی از رویکردهای دقیق نسبت به پیوند بین عملکرد بازار و شاخص های ذهنی مشتریان آن است که هیچ شاخص مشخصی وجود ندارد که بتوان به آن اتکا کرد.توصیه ی نویسندگان آن است که با استفاده از یک چارچوب مبتنی بر جریان نقدینگی و با در نظر گرفتن این که از کدامیک از سه نوع اصلی عملکرد بازار (افزایشی،پایدار و یا با شتاب) رشد نقدینگی مورد نظر باشد،می توان از شاخص های ذهنی مشتریان مختلفی استفاده کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.