شناسایی و ارزیابی ریسک های توسعه محصول جدید(NPD) و ارائه استراتژی های مناسب با تلفیق مدل توسعه محصول کوپر و روش هایSWOT QFD FMEA (مطالعه موردی: صنعت تولید کفش)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و ارزیابی ریسک های توسعه محصول جدید(NPD) و ارائه استراتژی های مناسب با تلفیق مدل توسعه محصول کوپر و روش هایSWOT QFD FMEA (مطالعه موردی: صنعت تولید کفش) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و ارزیابی ریسک های توسعه محصول جدید(NPD) و ارائه استراتژی های مناسب با تلفیق مدل توسعه محصول کوپر و روش هایSWOT QFD FMEA (مطالعه موردی: صنعت تولید کفش)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و ارزیابی ریسک های توسعه محصول جدید(NPD) و ارائه استراتژی های مناسب با تلفیق مدل توسعه محصول کوپر و روش هایSWOT QFD FMEA (مطالعه موردی: صنعت تولید کفش)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و ارزیابی ریسک های توسعه محصول جدید(NPD) و ارائه استراتژی های مناسب با تلفیق مدل توسعه محصول کوپر و روش هایSWOT QFD FMEA (مطالعه موردی: صنعت تولید کفش) :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

در بازار رقابتی همواره تقاضا برای کالا و خدمات به صورت فصلی، دوره ای ویا در اثر وجود نوسان در عرضه در حال تغییر است. بر این اساس هر کدام از شرکت ها برای از دست ندادن بازار و ایجاد رشد و ثبات درفعالیت های اقتصادی خود نیاز به برنامه ریزی استراتژی برای ارائه محصول جدید دارند. و چون فرآیند توسعه و ارائه هر محصولی خالی از ریسک نیست، لذا شناسایی و ارزیابی ریسکها در فرآیند توسعه محصول جدید به منظور اتخاذ استراتژی توسعه صحیح ازاهمیت بالایی برخوردارخواهد بود. این مقاله از نظر هدف در محدوده تحقیقات کاربردی بوده و صنعت تولید کفش در کشور را مورد بررسی قرار داده است. ابتدا اقدام به بررسی نقاط ضعف و قوت داخلی و فرصت ها و تهدیدات خارجی در این صنعت و تجزیه و تحلیل SWOT نموده و استراتژی های توسعه محصول جدید استخراج گردید. سپس فاکتورهای مدل QFD بر اساس ریسک های دسته بندی شده در قالب مدل توسعه محصول کوپر از ایده و ارزیابی مقدماتی تا تولید و ارائه محصول از ۳ منظر مدل FMEA مورد ارزیابی و امتیاز دهی قرارگرفت. در پایان از بین استراتژی های مناسب در راستای توسعه محصول جدید بهترین استراتژی تولید با کمترین ریسک انتخاب و برای پیاده سازی پیشنهاد گردید. نتایج نشان داد استراتژی مناسب شامل دو محور مهم ارزیابی دقیق اقتصادی و شناسایی درست رقبا و بازار توسعه محصول جدید خواهد بود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.