بررسی اثر برند بر وفاداری مشتریان فروشگاهی (مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ای خونه به خونه شهرستان بابل)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر برند بر وفاداری مشتریان فروشگاهی (مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ای خونه به خونه شهرستان بابل) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر برند بر وفاداری مشتریان فروشگاهی (مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ای خونه به خونه شهرستان بابل)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر برند بر وفاداری مشتریان فروشگاهی (مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ای خونه به خونه شهرستان بابل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر برند بر وفاداری مشتریان فروشگاهی (مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ای خونه به خونه شهرستان بابل) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر، تعیین رابطه نام و نشان تجاری (برند) فروشگاه زنجیره ای خونه به خونه شهرستان بابل بر ایجاد وفاداری مشتریان بودهاست. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش، توصیفی از نوع پیمایشی بود. جامعه آماری آن را کلیه مشتریان فروشگاه زنجیره ایخونه به خونه شهرستان بابل به تعداد تقریبی ۱۰۰۰۰۰ نفر تشکیل می دادند که بر اساس جدول کرجسی و مورگان (۱۹۷۰) تعداد ۳۸۴ نفر باروش نمونه گیری تصادفی ساده به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. جهت جمع آوری داده ها از پرسشنامه وفاداری مشتری و پرسشنامهنام و نشان تجاری استفاده شده است. روایی صوری و محتوایی ابزارها به تایید متخصصان و صاحبنظران امر رسید و پایایی آنها با استفادهاز آزمون ضریب آلفای کرونباخ برای پرسشنامه نام و نشان تجاری ۰/۷۴۵ و پرسش نامه وفاداری مشتری ۰/۹۳۲ بدست آمده که این مقادیر از لحاظ آماری معنادار و مورد تأیید می باشند. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون های همبستگی پیرسون و رگرسیون استفادهشده است. نتایج نشان داد که، رضایتمندی مشتری، اعتماد مشتری، ارزش ویژه برند فروشگاه، مقاومت در برابر تغییر و احساسات مشتریبا ایجاد وفاداری به نام و نشان تجاری رابطه مثبت و معناداری دارد. ارزش ویژه نشان تجاری با وفاداری مشتریان فروشگاه زنجیره ای خونهبه خونه شهرستان بابل رابطه مثبت و معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.