طراحی باغ مدرسه ایرانی با رویکرد روانشناسی رفتاری


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی باغ مدرسه ایرانی با رویکرد روانشناسی رفتاری دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی باغ مدرسه ایرانی با رویکرد روانشناسی رفتاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی باغ مدرسه ایرانی با رویکرد روانشناسی رفتاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی باغ مدرسه ایرانی با رویکرد روانشناسی رفتاری :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

در راستای تحقیق روند رو به آموزش و برای حفظ فرهنگ و معماری غنی ایرانی به عنوان یکی از عامل های رشد جوامع بشری ، از طریق تلفیق ویژگی های مثبت معماری ایرانی اسلامی نظیر مردم داری،ویژگی های بومی و مصالح و… برای ترویج و ادامهدادن معماری منطقه ، ضروری به نظر می رسد . علاوه بر این بسیاری از صاحب نظران معتقدند ریشه حل بسیاری از مشکلات در فرهنگ های هر ملت نهفته است .الگوی ترویج باغ مدرسه به عنوان راهبرد تحقق جذب و افزایش معماری در سال های اخیر مورد توجه بوده است . هدف از این الگو ،خلق محیطی است با کاربری های آموزشی ، تا حدودی خود کفا ، با اولویت جذب افراد و راهنمایی آن ها به ورود به یک چنین فضاهایی می باشد و همچنین ترویج فضاهای جمعی و جذاب ،جهت تشویق توسعه طرح و مشارکت عمومی . از این رو الگوی باغ مدرسه به عنوان راهبردی جهت جذب افراد و دانش آموزان منطقه در تعامل با بافت موجود و با در نظر گرفتن پتانسیل های محیطی پیشنهاد می گردد. آنچه در مقاله مورد بررسی قرار داده شده است؛ ارائه الگوی مناسب در راستای تحقق جذب دانش آموزان برای داشتن یک مدرسه مطلوب که به منظور افزایش یادگیری کودکان طراحی شود ،با استفاده از روان شناسی رفتار کودک و تاثیر گذاری اجزای باغ ایرانی بر حواس پنج گانه کودک،بر کیفیت هر چه بیشتر محیط یادگیری می پردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.