بررسی تطبیقی بازار سنتی تبریز و مرکز خرید کوروش با محوریت تأثیر سلسله مراتب و فضای خالی بر ارتقاء تعاملات اجتماعی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تطبیقی بازار سنتی تبریز و مرکز خرید کوروش با محوریت تأثیر سلسله مراتب و فضای خالی بر ارتقاء تعاملات اجتماعی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تطبیقی بازار سنتی تبریز و مرکز خرید کوروش با محوریت تأثیر سلسله مراتب و فضای خالی بر ارتقاء تعاملات اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تطبیقی بازار سنتی تبریز و مرکز خرید کوروش با محوریت تأثیر سلسله مراتب و فضای خالی بر ارتقاء تعاملات اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تطبیقی بازار سنتی تبریز و مرکز خرید کوروش با محوریت تأثیر سلسله مراتب و فضای خالی بر ارتقاء تعاملات اجتماعی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

بازار به مثابه یکی از مهم ترین فضاهای شهری و عناصر عملکردی درشهرها حائز اهمیت است ، در گذشته بازار علاوه بر انجام فعالیتهای مختلف اقتصادی ، مهمترین نقش را در حیات اجتماعی شهر و شکل گیری تعاملات اجتماعیداشته است ، از آنجا که امروزه بازارهای سنتی در شهرهای ایران به شدت تضعیف شده و از طرفی فضاهای تجاری جدید نیز در ایفای نقش همه جانبه خود به سبک گذشته ناتوان ماندهاند . و افراد تنها به انجام فعالیت های ضروری و اجباری خود در این اماکن بسنده کردهاند ، در همین راستا پرداختن به مسئله تعاملات اجتماعی بین شهروندان در کالبد فضای بازارهای سنتی و مراکز خرید امروزی ضروری است ، پژوهش حاضر برای بررسی این موضوع از مقایسه تطبیقی میان بازار سنتی تبریز و مرکز خرید کوروش تهران، جهت بررسی فضای خالی و سلسلهمراتب فضایی از اقسامکالبدی بهره برده است . که با روش پیمایشی و رویکرد کیفی با هدف ارزیابی تدوین شده است . نتایج تحقیق گویای این است که بازارهای سنتی از اهمیت بیشتری در حیات جمعی برخوردارند ، سلسلهمراتب مراکز خرید به دلیل لایه- های روشن و فضای خالی بازار مهمترین عوامل کالبدی هستند که از دیدگاه مخاطبان در ارتقاء تعاملات اجتماعی تاثیرگذار هستند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.