بررسی نقش تصویر ذهنی گردشگران بر انتخاب مقصد


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش تصویر ذهنی گردشگران بر انتخاب مقصد دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش تصویر ذهنی گردشگران بر انتخاب مقصد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش تصویر ذهنی گردشگران بر انتخاب مقصد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش تصویر ذهنی گردشگران بر انتخاب مقصد :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

امروزه مقاصد گردشگری جهت یافتن ابزارهای رقابتی برای جذب هرچه بیشتر گردشگر وتاثیر گذاری بر فرآیند انتخاب مشتری،به ساخت برند وایجاد تصویر مثبت از مقاصد گردشگری روی آورده اند. به طور کلی گردشگران قبل از سفر به مقصدی که تجربه بازدید از آن را ندارند،برداشت خود از مقصد را از دو طریق شکل می دهند:نخست از طریق کسب اطلاعات از دیگران و دوم از طریق ویژگی های شخصی و بدین ترتیب تصویری ذهنی از مقصد از طریق کسب اطلاعات از اطرافیان و ویژگی های شخصی است. بدین منظور براساس ادبیات ارائه شده ،مدل مفهومی استرن و کراکوف معرفی شد. نتایج نشان می دهد که منابع اطلاعاتی ثانویه باعث کاهش ریسک تصمصم برای انتخاب مقصد و اجرای مکانیزمی برای توجیه های آتی پیرامون انتخاب مقصد می شود. همچنین مشخص شد ویژگی های اجتماعی-جمعیت شناسی و روانشناختی افراد،نظیر جنسیت،سن،سطح تحصیلات،چرخه زندگی خانوادگی ،طبقه اجتماعی ،محل سکونت،انگیزه ها،ارزش ها،شخصیت و شیوه زندگی بر ساختار شناختی فرد تاثیر داشته و باعث ایجاد تصویری از مقصد در ذهن گردشگر می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.