شناسایی شاخص های اساسی همسویی بین استراتژی های کسب و کارو استراتژی های فناوری اطلاعات در شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی(تجربه موردی: بررسی نقش و تاثیر عوامل موثر در استقرار MIS)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی شاخص های اساسی همسویی بین استراتژی های کسب و کارو استراتژی های فناوری اطلاعات در شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی(تجربه موردی: بررسی نقش و تاثیر عوامل موثر در استقرار MIS) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی شاخص های اساسی همسویی بین استراتژی های کسب و کارو استراتژی های فناوری اطلاعات در شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی(تجربه موردی: بررسی نقش و تاثیر عوامل موثر در استقرار MIS)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی شاخص های اساسی همسویی بین استراتژی های کسب و کارو استراتژی های فناوری اطلاعات در شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی(تجربه موردی: بررسی نقش و تاثیر عوامل موثر در استقرار MIS)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی شاخص های اساسی همسویی بین استراتژی های کسب و کارو استراتژی های فناوری اطلاعات در شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی(تجربه موردی: بررسی نقش و تاثیر عوامل موثر در استقرار MIS) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

با توجه به تغییرات محسوسی که امروزه در زندگی افراد، انتقال اطلاعات فن آوری، شرایط محیطی و به طور کلی ویژگی های حیات سازمان ها ایجاد شدهاست نیاز به بحث برنامه ریزی استراتژیک بسیار مطرح می شود.اما آنچه مهمتر است و متاسفانه کمتر به آن پرداخته شده مقوله همسویی استراتژی هایسازمان از جمله استراتژی های فناوری اطلاعات و استرات ژی های کسب و کار سازمان است که در نتیجه این همسویی عملکرد بهتر سازمان محقق می گردد. از سوی دیگر در کشور ما بکارگیری فناوری اطلاعات بحث جدیدی است و چالش های بسیاری را پیش روی خود دارد در این راستا بحث همسویی استراتژی فناوری اطلاعات و ا ستراتژی کسب و کار سازمان از مهمترین مباحثی است که در برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات مطرح می شود. بر همین مبنا مقاله حاضر قصد دارد راهکاری جهت شناسایی شاخص های اساسی همسویی بین استراتژی های کسب و کار و استراتژی های فناوری اطلاعات بر اساس مدل همسویی Luftman ارائه دهد که در نهایت منجر به شناخت شکاف های موجود بین استراتژی های سازمان و IT و قرارگیری استراتژی سازمان در مسیر تعالی می گردد. در این پژوهش به برر سی شاخص های کلیدی همسویی ا س تراتژی های کسب و کار و فناوری اطلاعات در شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی که از شرکت های پیش رو در حوزه فناوری اطلاعات و برنامه ریزی استراتژی IT است با بهره گیری از روش هایی همچون کتابخانه ای و پرسشنامه جهت شناسایی و تعیین میزان همسویی استراتژی های شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی استفاده شده است که در نتیجه این پژوهش سطح همسویی و راهکارهایی جهت بهبود میزان همسویی استراتژی های IT و کسب و کار شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی مشخص گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.