رابطه بین تبلیغات هدفمند و اصلاح شبکهی توزیع کالاهای اساسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین تبلیغات هدفمند و اصلاح شبکهی توزیع کالاهای اساسی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین تبلیغات هدفمند و اصلاح شبکهی توزیع کالاهای اساسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین تبلیغات هدفمند و اصلاح شبکهی توزیع کالاهای اساسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین تبلیغات هدفمند و اصلاح شبکهی توزیع کالاهای اساسی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

از مهمترین مسایل اقتصاد ایران وجود شبکه های توزیع ناکارآمد است. شبکه ای که همواره از وجود واسطه های زائد، زیادبودن فاصله میان تولیدکننده و مصرف کننده و سنتی بودن و عدم بهره گیری از مبانی علمی و فنی تولید و توزیع رنج بردهاست .شبکه توزیع در ایران به لحاظ ساختاری، مدیریتی و ارتباطات ضعیف عمل نموده و متاسفانه نتوانسته جایگاه ویژه وکارآمدی را در جنبه های مختلف اقتصادی ایفا نماید. پژوهش حاضر با هدف رابطه بین تبلیغات هدفمند و اصلاح شبکه یتوزیع کالاهای اساسی ، در سال ۱۳۹۴ شمسی انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی-همبستگی بوده که به صورت پیمایشی انجام گرفته و جامعه ی آماری شامل مدیران و کارشناسان مرتبط با توزیع کالا درسازمان صنعت، معدن و تجارت، معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت معدن و تجارت، سازمان حمایت مصرف-کنندگان و تولیدکنندگان، انجمن حمایت از حقوق مصرفکنندگان، خانه صنعت و معدن، اتاق اصناف (اتحادیه های صنوفتولیدی و توزیعی)، اتاق بازرگانی و صنایع معادن و کشاورزی، بخش تعاونی های مصرف، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی،سازمان تعاون کار و رفاه اجتماعی، شرکت بازرگانی دولتی ایران، شرکت غله و خدمات بازرگانی، سازمان جهاد کشاورزی،سازمان تعاون روستایی، سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری، شرکتها و اتحادیه های تعاونی توزیع، شرکتهای پخشکالا، شرکتهای حمل و نقل کالا، اتحادیه سراسری مرغ و تخم مرغ، فروشگاه های زنجیرهای، فروشگاه های بزرگ وسایرافرادآگاه درزمینه ی توزیع کالا، بالغ بر ۱۷۲۲۱ نفر بوده. ابزار تحقیق شامل دو پرسشنامه ی خودساخته ی محقق بوده.نتایج حاصل از یافته پژوهش نشان داد که بین تبلیغات هدفمند و اصلاح شبکهی توزیع کالاهای اساسی رابطه معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.