موانع اجرای استراتژی های بازاریابی: ارائه ی یک طبقه بندی و رتبه بندی آن برایشرکت ایران خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 موانع اجرای استراتژی های بازاریابی: ارائه ی یک طبقه بندی و رتبه بندی آن برایشرکت ایران خودرو دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد موانع اجرای استراتژی های بازاریابی: ارائه ی یک طبقه بندی و رتبه بندی آن برایشرکت ایران خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی موانع اجرای استراتژی های بازاریابی: ارائه ی یک طبقه بندی و رتبه بندی آن برایشرکت ایران خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن موانع اجرای استراتژی های بازاریابی: ارائه ی یک طبقه بندی و رتبه بندی آن برایشرکت ایران خودرو :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

یک شرکت یا سازمان، جهت تحقق اهداف کلان و اهداف بازاریابی خود نیاز به برنامه ریزی بازاریابی دارد که یکی از ستاده هایمهم این فرآیند، تدوین استراتژی های بازاریابی است. اجرای درست استراتژی های بازاریابی، بخش نهایی و ضامن موفقیتشرکت در امر بازاریابی است. نتایج پژوهش های مختلف در زمینه مدیریت استراتژیک نشان می دهد شرکت هایی که ازرویکرد استراتژی جهت رسیدن به یک مزیت رقابتی پایدار استفاده می کنند، اغلب در مرحله اجرای استراتژی در سطوحمختلف سازمانی با مشکل مواجه می شوند. هدف اصلی در این مقاله، ارائه ی یک طبقه بندی از موانعی است که در راستایاجرای موثر استراتژی های بازاریابی وجود دارد و رتبه بندی آن برای نمونه ی موردی شرکت ایران خودرو. ابتدا یک طبقه بندیاز موانع برگرفته از ادبیات بین المللی برای این شرکت براساس نظرات خبرگان این شرکت بومی می شود و سپس با استفاده ازآزمون های آماری تی تک نمونه ای و فریدمن طبقه بندی و رتبه بندی بررسی می شود. نتایج نشان می دهد که در میان طبقهبندی هشتگانه، طبقه موانع مدیریتی دارای بالاترین اهمیت است. پس از آن، طبقه موانع ساختاری، در رتبه دوم و طبقاتموانع فرهنگی، ادراکی، استراتژیکی، عملیات، نیروی انسانی و منابع به ترتیب در رتبه های بعدی قرار می گیرند. یعنی درشرکت ایران خودرو، کمبود منابع یک مانع جهت اجرای استراتژی بازاریابی نبوده و از این نظر شرکت کمبود خاصی ندارد،بلکه سایر طبقات موانع اصلی را تشکیل می دهند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.