بررسی وفاداری به برندووفاداری خرده فروشی در بازاریابی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی وفاداری به برندووفاداری خرده فروشی در بازاریابی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی وفاداری به برندووفاداری خرده فروشی در بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی وفاداری به برندووفاداری خرده فروشی در بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی وفاداری به برندووفاداری خرده فروشی در بازاریابی :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

یکی از مهمترین مسائلی که امروزه مدیران سازمان ها با آن مواجه هستند، نحوه درک بهتر از رابطه بین مفاهیم برند وفاداری مشتری است. بنابراین مهمترین عامل رشد و حفظ به برند، ایجاد وفاداری در نگرش ها، باورها و رفتارهای مشتریان است. مفهوم وفاداری، اولین بار در دهه ۱۹۴۰ ایجاد شد. در آن زمان، وفاداری یک مفهوم تک بعدی بود. وفاداری به نام تجاری به معنی تکرار خرید است که دلیل این رفتار، فرآیندی روانی می باشد. به عبارت دیگر، تکرار خرید صرفاً یک واکنش اختیاری نیست، بلکه نتیجه عوامل روانی، احساسی و هنجاری می باشد. وفاداری داشتن تعهدی عمیق برای خرید مجدد و یا حمایت از یک محصول یا خدمت مورد علاقه، که علیرغم وجود تأثیرات موقعیتی و تلاش های بازاریابی رقباً باعث موجب تکرار خرید یک نام تجاری یا مجموعه محصولات یک نام تجاری در آینده می شود. بنابراین به دلیل اهمیت این موضوع، در این مقاله سعی شده است به مفهوم وفاداری به برند و وفاداری به خرده فروشی که به عنوان یکی از موضوعات مهم در بازاریابی است پرداخته شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.