بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتریدر عملکرد خدمت رسانی شرکتهای خدماتی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتریدر عملکرد خدمت رسانی شرکتهای خدماتی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتریدر عملکرد خدمت رسانی شرکتهای خدماتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتریدر عملکرد خدمت رسانی شرکتهای خدماتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتریدر عملکرد خدمت رسانی شرکتهای خدماتی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف این مقاله بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری در عملکرد خدمت رسانی شرکت های خدماتی (بررسی وردی شرکتگاز شهر تبریز) می باشد. از لحاظ هدف تحقیق از نوع کاربردی، از لحاظ نوع روش، توصیفی می باشد. جامعه آماری اینپژوهش شامل کلیه مشتریان شرگت گاز شهرستان تبریز در سال ۱۳۹۳ که تعداد آنها برابر ۳۹۴۰۲۵ مشترک است. برایتعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شد و تعداد نمونه آماری برابر ۳۸۴ مشترک بدست آمد که با روش نمونه گیریتصادفی طبقه ای (نسبتی) انتخاب شدند. بمنظور گرد آوری داده های مورد نیاز، از پرسشنامه محقق ساخته شده استفاده شدکه روایی و پایایی آن مورد تایید قرار گرفت. برای بررسی نرمال بودن توزیع نمرات متغیر از آزمون کولموگروف- اسمیرنوف و برای تحلیل سؤالات تحقیق از آزمون تی با یک نمونه استفاده گردید. برای تحلیل داده ها از نرم افزار آماری SPSS استفادهشده است. نتایج بدست آمده از تحقیق حاکی از این است که میانگین نمرات نقش مدیریت ارتباط با مشتری و مؤلفه هایش(نقش سفارشی سازی عمومی، ارتباطات شخصی شده و حمایت و خدمات بعد از فروش) در عملکرد خدمت رسانی شرکت گازدر شهرستان تبریز از میانگین کل جامعه بیشتر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.