بررسی رابطه بین آمیخته توزیع، وفاداری مشتریان و هویت برند با نیات پس از خرید مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان لوازم خانگی پارس خزر در شهر گرگان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین آمیخته توزیع، وفاداری مشتریان و هویت برند با نیات پس از خرید مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان لوازم خانگی پارس خزر در شهر گرگان) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین آمیخته توزیع، وفاداری مشتریان و هویت برند با نیات پس از خرید مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان لوازم خانگی پارس خزر در شهر گرگان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین آمیخته توزیع، وفاداری مشتریان و هویت برند با نیات پس از خرید مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان لوازم خانگی پارس خزر در شهر گرگان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین آمیخته توزیع، وفاداری مشتریان و هویت برند با نیات پس از خرید مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان لوازم خانگی پارس خزر در شهر گرگان) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف اصلی این تحقیق بررسی ارتباط بین آمیخته توزیع، وفاداری مشتریان و هویت برند بر نیات پس از خرید مشتریان لوازم خانگیپارس خزر در شهر گرگان می باشد. روش تحقیق توصیفی_پیمایشی از نوع همبستگی می باشد. با توجه به نامحدود بودن جامعهآماری با استفاده از فرمول کوکران ۳۸۴ نفر از مشتریان با روش نمونه گیری تصادفی ساده در نیمه دوم سال ۱۳۹۴ شرکت کردند.همچنین برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استاندارد که روایی و پایایی مورد تایید قرار گرفته است استفاده شد و داده ها بااستفاده از روش معادلات ساختاری pls استفاده گردید. نتایج تحقیق حاکی از آن است که، بین آمیخته توزیع، وفاداری مشتریان وهویت برند با نیات پس از خرید مشتریان ارتباط مثبت و معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.