بررسی تاثیر و رابطه کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان شرکت های خدمات بیمه ی بازرگانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر و رابطه کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان شرکت های خدمات بیمه ی بازرگانی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر و رابطه کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان شرکت های خدمات بیمه ی بازرگانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر و رابطه کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان شرکت های خدمات بیمه ی بازرگانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر و رابطه کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان شرکت های خدمات بیمه ی بازرگانی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

با توجه به اهمیت مشتری در دنیای رقابتی امروز ، به ویژه در صنعت بیمه و با عنایت به این که طبق تحقیقات به عمل آمده هزینهجذب مشتری جدید به مراتب بیش از هزینه لازم برای حفظ وفاداری مشتری است ، بررسی روش های حفظ وفاداری مشتری درکسب و کارهای گوناگون از اولویت بالا برخوردار است. امروزه ابزار کیفیت خدمات با توسعه فن آوری ، نقش پررنگی را در مدیریت ایفاکرده و به کارگیری آنها ، دغدغه محققان و مدیران شرکت های جهانی است . هدف این پژوهش ، بررسی تاثیر و رابطه کیفیتخدمات بر وفاداری مشتریان شرکت های خدمات بیمه ی بازرگانی استان یزد در سال ۱۳۹۴ می باشد . مطالعه حاضر با استفاده ازمطالعات توصیفی و روش همبستگی در دو جامعه آماری متشکل از کلیه مشتریان و تعداد ۲۴۳ نفر از کارکنان و نمونه آماری متشکلاز ۳۸۴ نفر مشتریان و ۱۴۸ نفر کارکنان شرکت های بیمه فعال بازرگانی استان یزد صورت پذیرفت . جمع آوری اطلاعات از طریقدو پرسشنامه انجام شد . روایی پرسشنامه کیفیت خدمات با ضریب ۹۰ صدم و روایی پرسشنامه وفاداری مشتریان با ضریب ۹۱ صدممورد تایید قرار گرفت . پایایی پرسشنامه ها نیز به ترتیب ۹۱ صدم و ۹۴ صدم از طریق آلفای کرونباخ بدست آمد . جهت تحلیل داد های جمع آوری شده از آزمون های آماری استفاده شد . کلیه اطلاعات جمع آوری شده با استفاده از نرم افزار آماری pls و spss تجزیه و تحلیل شدند . نتایج تحقیق نشان داد که بین کیفیت خدمات و مولفه های ملموسات ، اعتماد ، پاسخگویی ، تضمین و دلسوزی با وفاداری مشتریان شرکت های خدمات بیمه ی بازرگانی با وجود تاثیر ضعیف رابطه مستقیم وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.