بررسی عوامل موثر بر اعتماد گردشگران داخلی به ارائه خدمات الکترونیکی در گردشگریالکترونیک


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر اعتماد گردشگران داخلی به ارائه خدمات الکترونیکی در گردشگریالکترونیک دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر اعتماد گردشگران داخلی به ارائه خدمات الکترونیکی در گردشگریالکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر اعتماد گردشگران داخلی به ارائه خدمات الکترونیکی در گردشگریالکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر اعتماد گردشگران داخلی به ارائه خدمات الکترونیکی در گردشگریالکترونیک :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

امروزه صنعت گردشگری به عنوان یکی از بزرگترین و سودآورترین بخشهای اقتصادی جهان تبدیل شده است و نقش تعیینکننده ای در درآمدزایی کشورها برعهده دارد. رشد فناوری اطلاعات در رشد این صنعت بیتاثیر نبوده است و باعث رشد گردشگری در بستر الکترونیک شده است. گردشگری الکترونیک یکی از مهمترین کاربردهای تجارت الکترونیک میباشد که بسیاری از کشورهای پیشرفته صنعت گردشگری خود را از این طریق توسعه دادهاند. گردشگری الکترونیک، ابزاری برای ارائهی اطلاعات در مورد جاذبههای گردشگری، امکان ارائهی خدمات آنلاین، صرفهجویی در زمان و هزینه، تامین شرایط لازم برای تصمیمگیری سادهی گردشگران در انتخاب مقصد گردشگری و ایجاد سیستمهای جامع اطلاعاتی از موسسات ، تاسیسات/امکانات و مسیرهای گردشگری محسوب میشود. گردشگری الکترونیک در ایران و بسیاری از کشورهای در حالتوسعه، هنوز تازه و نوپاست. شرکتها از اینترنت به عنوان مقوله مهم برای ارائهی خدمات خود به مشتریان استفاده میکنند، و از آنجاکه بسیاری از مردم به امنیت خدمات تجارت الکترونیک اعتماد ندارند، بنابراین تمایلی به استفاده از آن ندارند. تاکنون تحقیقات اندکی در خصوص اعتماد گردشگران به ارائهی خدمات الکترونیک انجام شده است. لذا این مقاله قصد دارد به بررسی عوامل موثر بر اعتماد گردشگران داخلی به ارائهی خدمات الکترونیک در گردشگری الکترونیک بپردازد. محققان حوزه ی صنعت گردشگری میتوانند از نتایج این مقاله استفاده کنند. همچنین، این نتایج میتواند برای مدیران و سیاستگذاران در رونق گردشگری، بهبود زیرساختها و دیگر عوامل موثر بر این صنعت مفید باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.