بررسی کیفیت خدمات الکترونیک بانک مهر اقتصاد خراسان جنوبی (شهربیرجند) بر اساس مدل E-S Qual
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی کیفیت خدمات الکترونیک بانک مهر اقتصاد خراسان جنوبی (شهربیرجند) بر اساس مدل E-S Qual دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی کیفیت خدمات الکترونیک بانک مهر اقتصاد خراسان جنوبی (شهربیرجند) بر اساس مدل E-S Qual کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی کیفیت خدمات الکترونیک بانک مهر اقتصاد خراسان جنوبی (شهربیرجند) بر اساس مدل E-S Qual،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی کیفیت خدمات الکترونیک بانک مهر اقتصاد خراسان جنوبی (شهربیرجند) بر اساس مدل E-S Qual :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
الگو های کسب و کار بدلیل گسترش فناوری های وب مدار ، در نظام های اقتصادی دنیا تغییر کرده اند و حضور و رقابت دربازارهای جهانی نیازمند تسلط بر دانش های جدید و مجهز شدن به ایزارهای نوین است.در این تحقیق محقق تلاش نموده است تاعوامل تاثیر گذار بر کیفیت خدمات الکترونیکی در بانک را بررسی و سپس نسبت به رتبه بندی تاثیر آنان اقدام نماید . روشتحقیق در این پژوهش توصیفی پیمایشی و از نوع همبستگی می باشد.جامعه آماری در این تحقیق کل مشتریان در کلیه شعب میباشد که از خدمات الکترونیکی بانک استفاده کرده و امکان دسترسی به آنها وجود دارد. برای تعیین تعداد نمونه از فرمولکوکران استفاده شده است و نمونه ها بصورت تصادفی به تعداد ۹۶ نفرانتخاب گردیده اند.ابزار اندازه گیری پرسشنامه می باشدکه پرسشنامه طراحی شده از روایی و پایایی لازم برخوردار بوده است و آزمون های مورد استفاده در این پژوهش متشکل ازآزمونهای پارامتری و غیر پارامتری بوده است که مشتمل بودند از ، آزمون تعیین همبستگی اسپیرمن و آزمون آلفای کرونباخ وآزمون K-S .بر اساس یافته های تحقیق کلیه فرضیات از طریق مدل استاندارد ای سروکوآل مورد تائید قرار گرفت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.