محرکهای اعتماد به برند در خرده فروشی اینترنتی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 محرکهای اعتماد به برند در خرده فروشی اینترنتی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد محرکهای اعتماد به برند در خرده فروشی اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی محرکهای اعتماد به برند در خرده فروشی اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن محرکهای اعتماد به برند در خرده فروشی اینترنتی :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

امروزه اینرتنتی می تواند از پس فروش کالا برآید و توانایی انتقال تجربه خرید مصرف کنندگان را نیز دارد نکته مهم در خرده فروشی اینترنتی جلب اعتماد مشتریان است رابطه بین اعتماد مشتری به اینترنت آسیب پذیر اما ارزشمند است در این راستا و در این پژوهش به بررسی محرکهای اعتماد به برنددر خرده فروشی اینترنتی پرداخته شد است راحتی ارامش خصوصیات و ارائه انها امنیت مسائل خصوصی، سابقه برند، دهان به دهان گشتن، تجربه های پشیین آنلاین، ریسک و کیفیت اطلاعات تامین شده به عنوان محرکهای اعتماد به برند در خرده فروشی اینترنتی مورد بررسی قرار گرفتند. در این پژوهش جهت جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده جامعه آماری پژوهش را پرسنل یکی از شرکتهای مهندسین مشاور که در یک سال اخیر تجربه خرید اینترنتی داشتند تشکیل دادند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.