تبیین ابعاد دانش و رابطه آن با رضایتمندی مشتریان موسسات مالی مطالعه موردی شهر تهران


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین ابعاد دانش و رابطه آن با رضایتمندی مشتریان موسسات مالی مطالعه موردی شهر تهران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین ابعاد دانش و رابطه آن با رضایتمندی مشتریان موسسات مالی مطالعه موردی شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین ابعاد دانش و رابطه آن با رضایتمندی مشتریان موسسات مالی مطالعه موردی شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین ابعاد دانش و رابطه آن با رضایتمندی مشتریان موسسات مالی مطالعه موردی شهر تهران :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

امروزه موسسات مالی به عنوان واسطه های مالی با استفاده از روشها و سازوکارهای مناسب موجبات تسهیل وسرعت بخشیدن به تجارت بین الملل کاهش مخاطرات در انجام مبالات؛ و کاهش سوءاستفاده های احتمالی می گردند دراین راستا کیفیت خدمات ارائه شده توسط اینموسسات و رضایتمندی مشتریان آنان از جایگاه ویژه ای برخورداراست. لذا در این تحقیق به تبیین عوامل اثرگذار بر کیفیت خدمات و رابطه آ با رضایتمندی مشتریان موسسات مالی در شهر تهران پرداخته شدهاست. لذا پرسشنامه ای با ۳۰ سوال وبصورت طیف ۵ درجه ای لیکرت تنظیم و توزیع می گردید. تحقیق حاضر براساس طبقه بندی بر مبنای هدف بنیادی است و جزء تحقیقات توصیفی به شمار می رود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.