تبیین ابعاد دانش و رابطه آن با رضایتمندی مشتریان موسسات مالی مطالعه موردی شهر تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تبیین ابعاد دانش و رابطه آن با رضایتمندی مشتریان موسسات مالی مطالعه موردی شهر تهران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تبیین ابعاد دانش و رابطه آن با رضایتمندی مشتریان موسسات مالی مطالعه موردی شهر تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین ابعاد دانش و رابطه آن با رضایتمندی مشتریان موسسات مالی مطالعه موردی شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تبیین ابعاد دانش و رابطه آن با رضایتمندی مشتریان موسسات مالی مطالعه موردی شهر تهران :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
امروزه موسسات مالی به عنوان واسطه های مالی با استفاده از روشها و سازوکارهای مناسب موجبات تسهیل وسرعت بخشیدن به تجارت بین الملل کاهش مخاطرات در انجام مبالات؛ و کاهش سوءاستفاده های احتمالی می گردند دراین راستا کیفیت خدمات ارائه شده توسط اینموسسات و رضایتمندی مشتریان آنان از جایگاه ویژه ای برخورداراست. لذا در این تحقیق به تبیین عوامل اثرگذار بر کیفیت خدمات و رابطه آ با رضایتمندی مشتریان موسسات مالی در شهر تهران پرداخته شدهاست. لذا پرسشنامه ای با ۳۰ سوال وبصورت طیف ۵ درجه ای لیکرت تنظیم و توزیع می گردید. تحقیق حاضر براساس طبقه بندی بر مبنای هدف بنیادی است و جزء تحقیقات توصیفی به شمار می رود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.