بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در بازارهای صىعتی در ایران


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در بازارهای صىعتی در ایران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در بازارهای صىعتی در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در بازارهای صىعتی در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در بازارهای صىعتی در ایران :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

اولین مشکل بازاریاب و نیروی فروش صنعتی تعیین این مسئله است که در سازمان مشتری و تلاش و توجهات باید به کدام سو معطوف باشد؟ در واقع به این خاطر که خرید سازمانی روی بسیاری از حوزه های عملکردی در سازمانها اثر می گذارد افراد زیادی از تصمیمات خرید تاثیر می پذیرند هزینه های بسیاری از خریدهای صنعتی و سازمانی ممکن است باعث شود تا به مثال واحد مدیریت مالی سازمان تشویق شود تا روی تصمیمات خرید نظارت داشته باشد. همچنین براساس یافته های قبلی اثر مثبت اعتماد بر رضایت از رابطه تایید شده است این در حالی است که در این پژوهش برخلاف یافته های قبلی اثر مثبت اعتماد برتعهد رد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.