بررسی رابطه هوش تجاری مدیریت شکایت مشتریان مطالعه موردی اداره کل منابع طبیعیاستاى کردستان


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه هوش تجاری مدیریت شکایت مشتریان مطالعه موردی اداره کل منابع طبیعیاستاى کردستان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه هوش تجاری مدیریت شکایت مشتریان مطالعه موردی اداره کل منابع طبیعیاستاى کردستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه هوش تجاری مدیریت شکایت مشتریان مطالعه موردی اداره کل منابع طبیعیاستاى کردستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه هوش تجاری مدیریت شکایت مشتریان مطالعه موردی اداره کل منابع طبیعیاستاى کردستان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف تعیین میزان رابطه هوش تجاری با مدیریت شکایات مشتریان در اداره کل منابع طبیعی استان کردستان انجام با استفاده از روش پژوهش پیمایشی انجام گردید. جامعه آماری این پژوهش شامل ۲۰۵ نفر از کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان بود. برای برآورد حجم نمونه از نمونه گیری تصادفی ساده استفاده گردید. که براساس مدل کرجسی و مورگان حجم نمونه ی به تعداد ۱۳۲ نفر انتخاب گردیند. برای اندازه گیری سازه های پژوهش جمع آوری داده ها و اطلاعات لازم از پرسشنامه های کتبی مدیریت شکایت الله دادی و آزمون هوش تجاری پروویچ استفاده گردید. نتایج نشان داد که بین هوش تجاری و ابعااد آن شامل کیفیت محتوای اطلاعاتی کیفیت دسترسی به اطلاعات استفاده از اطلاعات در فرایندهای کاری و فرهنگ تصمیم گیری تحلیلی با مدیریت شکایت مشتراین د ر اداره مناب طبیعی استان کرستان رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.