بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان بانک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان بانک دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان بانک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان بانک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان بانک :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

به دلیل افزایش روزافزون رقابت سازمانها برای بقای خود در عرصه رقابت بایدبتوانند شناخت درست و به موقعی از محیط پیرامون خود داشته باشند. به ویژه مشتریان که عامل اصلی حیات سازمانها می باشندکه تا با درک به هنگام تغییرات و خواسته هاو نیازهای مشتریان در جهت تعامل موثز با محیط پیش روند بانکها نیز به عنوان سازمانهای ارائه دهنده خدمات مالی نه تنها ا زاین امر مستثنی نیستند بلکه به دلیل اینکه قسمت اعظم سرمایه بانکها از سپرده های مشتریان آنها تامین می شود بایستی مشتری مداری مشتری گرای را رکن اصلی فعالیتهای خودقرار دهند. بدین منظور در این پژوهش به بررسی رابطه شاخصهای مدیریت ارتباط با مشتری (ایجاد رابطه؛ حفظ رابطه؛ توسعه رابطه) و رضایت مشتری پرداخته شدهاست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.