خوشه بندی بییندگان صدا و سیمای یزد به منظور بهبود زمان پخش برنامه ها با استفاده از تکنیک داده کاوی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
خوشه بندی بییندگان صدا و سیمای یزد به منظور بهبود زمان پخش برنامه ها با استفاده از تکنیک داده کاوی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد خوشه بندی بییندگان صدا و سیمای یزد به منظور بهبود زمان پخش برنامه ها با استفاده از تکنیک داده کاوی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی خوشه بندی بییندگان صدا و سیمای یزد به منظور بهبود زمان پخش برنامه ها با استفاده از تکنیک داده کاوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن خوشه بندی بییندگان صدا و سیمای یزد به منظور بهبود زمان پخش برنامه ها با استفاده از تکنیک داده کاوی :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا، کانال های تلویزیونی با تجزیه و تحلیل برنامه های دیده شده توسط بییندگانشان و بررسی رفتار آنها به افزایش ارزش بیننده دست یافته اند. ابزارها و فناوری های داده کاوی، یکی از روش هایی است که فرصت های جدیدی را برای مدیریت بینندگان این کانال ها فراهم خواهد کرد. با جمع آوری داده های رفتاری و دموگرافی بینندگان و تصمیم گیری بر اساس الگوهای استخراج شده از روابط پنهان میان داده های انبوه آنها با استفاده از ابزار داده کاوی، می توان به علایق بینندگان پی برد. یکی از راه های شناخت بینندگان، از طریق خوشه بندی آنها و شناخت ویژگی های هر خوشه است. در این پژوهش با استفاده از شاخص های ارزیابی SSE و دیویس- بولدین تعداد خوشه های بهینه بینندگان تعیین شد و بهترین الگوریتم را از بین الگوریتم های K-Means و ++K-Means را با شاخص SSE مشخص کردیم و در نهایت با کمک نظر خبرگان الگوریتم ++k-means انتخاب شد و خوشه بندی روی بینندگان انجام گرفت و الگوهای رفتاری و دموگرافی بینندگان کشف گردید. سپس نتایج حاصل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.