تحلیل جامعه شناختی تأثیر هویت، اعتماد و پایگاه اجتماعی اقتصادی بر رضایتمندی مخاطبان از تلویزیون ماهواره ای مطالعه موردی افراد ۱۵ تا ۵۰ سال شهر کرمانشاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل جامعه شناختی تأثیر هویت، اعتماد و پایگاه اجتماعی اقتصادی بر رضایتمندی مخاطبان از تلویزیون ماهواره ای مطالعه موردی افراد ۱۵ تا ۵۰ سال شهر کرمانشاه دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل جامعه شناختی تأثیر هویت، اعتماد و پایگاه اجتماعی اقتصادی بر رضایتمندی مخاطبان از تلویزیون ماهواره ای مطالعه موردی افراد ۱۵ تا ۵۰ سال شهر کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل جامعه شناختی تأثیر هویت، اعتماد و پایگاه اجتماعی اقتصادی بر رضایتمندی مخاطبان از تلویزیون ماهواره ای مطالعه موردی افراد ۱۵ تا ۵۰ سال شهر کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل جامعه شناختی تأثیر هویت، اعتماد و پایگاه اجتماعی اقتصادی بر رضایتمندی مخاطبان از تلویزیون ماهواره ای مطالعه موردی افراد ۱۵ تا ۵۰ سال شهر کرمانشاه :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

در عصر کنونی که با گسترش روز افزون و پیچیدگی فزاینده مناسبات و تعاملات اجتماعی همراه است، وسایل ارتباط جمعی )مطبوعات، رادیو، تلویزیون و…( به دلایل بسیاری دارای اهمیت هستند. در واقع رسانه های جمعی صنایع در حال رشد وپویایی هستند که به ایجاد اشتغال، تولید کالا و خدمات و تغذیه مناسب صنایع می پردازند. از سوی دیگر رسانه های جمعی سرچشمه قدرت محسوب می شوند یعنی ابزاری برای کنترل، مدیریت و نوآوری هستند که می توانند جانشینی برای کاربرد زور، اجبار و نظایر آن از سوی نهادهای قدرت در جامعه باشند. از این رو پژوهش حاضر به بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مخاطبان از تلویزیون ماهواره ای است. این پژوهش با استفاده از روش پیمایش انجام شده است. جامعه آماری این تحقیق را مخاطبان کرمانشاهی ۱۵ تا ۵۰ سال تشکیل داده اند. حجم نمونه۳۸۴ نفر می باشد. اطلاعات تحقیق با استفاده از ابزار پرسشنامه گردآوری شده است. یافته های تحقیق نشان می دهند که متغیر اعتماد به تلویزیون ماهواره ای ) ۵۴۸ / ۰ ( بالاترین اثر کل را بر متغیر رضایتمندی کسب شده از تلویزیون ماهواره ای داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.