رابطه ارزشیابی سنتی و توصیفی در بهبود آموزش و یادگیری از دیدگاهمدیران آموزشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه ارزشیابی سنتی و توصیفی در بهبود آموزش و یادگیری از دیدگاهمدیران آموزشی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه ارزشیابی سنتی و توصیفی در بهبود آموزش و یادگیری از دیدگاهمدیران آموزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ارزشیابی سنتی و توصیفی در بهبود آموزش و یادگیری از دیدگاهمدیران آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه ارزشیابی سنتی و توصیفی در بهبود آموزش و یادگیری از دیدگاهمدیران آموزشی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی رابطه ارزشیابی سنتی وتوصیفی در بهبود آموزش و یادگیری از دیدگاه مدیران آموزشی بوده است . که در این پژوهش سعی شده از روش توصیفی و از ابزار و شیوه ی جمع آوری اطلاعات منابع کتابخانه ای و فیش برداری استفاده شود. در طی انجام این پژوهش، پژوهشگر سعی کرده نگاهی کوتاه به وظایف مدیران آموزشی، مقایسه بین ارزشیابی سنتی(کمی) و ارزشیابی توصیفی(کیفی)،ارزشیابی و انواع آن، اصلاح شیوه های ارزشیابی، مهمترین کاربرد های ارزشیابی و نهایتاً در جمع بندی و نتیجه گیری اشاره ای به روش های جدید ارزشیابی(توصیفی) و محدودیتهای آن داشته باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.