ارزشیابی میزان استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی و یادگیری برنامه های درسی دانشگاه فرهنگیان بر اساس اسناد بالا دستی از دیدگاه اساتید این دانشگاه(پردیس های استان سیستان وبلوچستان )


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزشیابی میزان استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی و یادگیری برنامه های درسی دانشگاه فرهنگیان بر اساس اسناد بالا دستی از دیدگاه اساتید این دانشگاه(پردیس های استان سیستان وبلوچستان ) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزشیابی میزان استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی و یادگیری برنامه های درسی دانشگاه فرهنگیان بر اساس اسناد بالا دستی از دیدگاه اساتید این دانشگاه(پردیس های استان سیستان وبلوچستان )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزشیابی میزان استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی و یادگیری برنامه های درسی دانشگاه فرهنگیان بر اساس اسناد بالا دستی از دیدگاه اساتید این دانشگاه(پردیس های استان سیستان وبلوچستان )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزشیابی میزان استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی و یادگیری برنامه های درسی دانشگاه فرهنگیان بر اساس اسناد بالا دستی از دیدگاه اساتید این دانشگاه(پردیس های استان سیستان وبلوچستان ) :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

امروزه وظیفه و مسئولیت بزرگ دانشگاه فرهنگیان تربیت فارغ التحصیلانی است، که با درک عمیق از جهانی شدن آموزش در دهکده جهانی و با کسب آگاهی از دانش متحول کنونی و نیازهای جامعه، به طور اثر بخش و با واقع نگری، با ارائه برنامه های آموزشی در پایه های مختلف به جامعه کمک نماید. چرا که برنامه های درسی آینه تمام نمای پیشرفت و انعکاسی از پاسخگو بودن دانشگاه-ها به نیازهای در حال تغییر جامعه هستند. ارزشیابی برنامه های درسی دانشگاه فرهنگیان مسأله بسیار مهمی است که بایست بطور منظم و علمی میزان تحقق آنها براساس اسناد بالا دستی مورد کنترل قرار گیرد ، جایگاه والای دانشگاه فرهنگیان در فرایند توسعه ملی و توجه به سرمایه گذاری در منابع انسانی از طریق گسترش این آموزش ها ضرورت شناخت اهمیت، و ارتقای پایگاه معلمان در کشور، محقق را برآن داشته است تا به ارزشیابی برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان بر اساس بند ۱۱ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش «باز مهندسی سیاست ها و باز تنظیم اصول حاکم بر برنامه درسی تربیت معلم با تأکید بر استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی و یادگیری برنامه های درسی این دانشگاه بپردازد و نکاتی را در راستای بهبود و ارتقاء این روند ارائه نماید. امید است که این امر زمینه ساز فعالیت های بعدی در این راستا و کمک کننده به برنامه ریزان جهت تنظیم برنامه های دقیق تر در این دانشگاه می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.